Peugeot 205 GTI 1.6 pepperpots | VERKOCHT

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 205 GTI 1.6 pepperpots | VERKOCHT

Berichtdoor MarkVDE » 14 apr 2024, 11:34

TE KOOP: 4 205 1.6 GTI VELGEN!

Na een tijdje is de kogel door de kerk; deze velgen mogen weg. Ik heb een kleiner setje Roland Garros velgen op de kop getikt, dus deze perperbusjes mogen onder een andere 205!
Ze zijn gebruikt, maar zien er nog steeds gelikt uit, desnoods met wat verder schoonmaak- of spuitwerk.
De lak is wel wat crackelé, maar dat heeft mij nooit gestoord. Ze zijn rond, en hebben niet bijzonder veel lood (zie foto's).
Het zijn 2× Frans gemaakte, en 2x Belgische, met oudere Vredestein en Maloya winterbanden. Qua jaren zijn ze niet top meer (2010), maar qua profiel en (optische) staat van het rubber kunnen ze desnoods nog even mee. Ik zou voor het betere stuurwerk wel een goeie set banden eronder zetten, en voor auto's met 'normale' onderbumpers zou ik ze een maatje kleiner nemen.
Let op: je hebt nog wel de GTI_specifieke wielbouten nodig. Die houd ik zelf voor mijn volgende set velgen, maar ze zijn tweedehands en nieuw nog wel te krijgen.

Ze zijn op te halen, maar ik ga ook naar de Limburgrit van de 205-club de 21e, dus dan kan ik ze evt meenemen.

De vraagprijs lijkt me redelijk gezien de prijzen binnen en buiten Nederland, maar de vanafprijs staat op 220. Natuurlijk zou het fijn zijn als je op de advertentie zelf wilde bieden:

https://www.marktplaats.nl/v/auto-onder ... c6921a9f56
En zo ziet dat er uit op een 205je:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MarkVDE op 25 apr 2024, 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Nog steeds bezig met m'n 1e auto: de '94-er 205 'Philippe' Forever, die naar de Noordkaap is geweest!
Avatar gebruiker
MarkVDE
 
Berichten: 208
Geregistreerd: 23 sep 2019, 08:19
Woonplaats: Valkenburg(ZH)

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 pepperpots | vr.pr. 250,-

Berichtdoor MarkVDE » 25 apr 2024, 15:19

In het geval dat iemand in de toekomst nog geïnteresseerd is, ze zijn verkocht! Hier kan een slotje op.
Nog steeds bezig met m'n 1e auto: de '94-er 205 'Philippe' Forever, die naar de Noordkaap is geweest!
Avatar gebruiker
MarkVDE
 
Berichten: 208
Geregistreerd: 23 sep 2019, 08:19
Woonplaats: Valkenburg(ZH)


Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten