Pagina 1 van 1

centrale deur vergrendeling

BerichtGeplaatst: 05 maart 2005, 15:50
door co`s 205 Forever `95 =)
heej!

als ik me deuren wil openen vanaf de bestuderskant gaat *soms* het slot van de bijrijders deur niet open :?
je ziet wel het *knopje* van de andere deur bewegen maar gaat niet volledig om hoog... *1,2 mm*

het gaat om me P205 95 forever 3 deurs

weet iemand hoe dit komt of komt het door de kou ofzo?
Groet
Co :D

BerichtGeplaatst: 05 maart 2005, 17:13
door knutsul
het kan zijn dat dit door de kou komt, anders een beetje siliconespray langs het knopje laten zakken, waarschijnlijk klemt het knopje in de deurbekleding.

BerichtGeplaatst: 05 maart 2005, 18:16
door co`s 205 Forever `95 =)
oke alvast bedankt ik ga het is ff proberen
*als het ietsje warmer word*
dan kan ik hem meteen ff wassen en wat mooie foto`s van maken voor op de site :)

Groet
Co

BerichtGeplaatst: 05 maart 2005, 21:13
door 205GRIFFE
Of je motortje werkt niet helemaal lekker.
Mogelijk door vocht/vorst etc.

BerichtGeplaatst: 08 maart 2005, 21:17
door co`s 205 Forever `95 =)
:(
nou mensne het wil niet echt het lijkt wel of die te *zwak* is om hem om hoog te duwen
heb dr paardagen gelden wel wat vet in gespoten maar dr is weinig verschil ben dr wel achter gekomen dat al je het een beetje *duwent* doet zo met gevoel dat het dan 9 van de 12 keer wel gaat maar nog niet echt naar mijn wens natuurlijk!

Of je motortje werkt niet helemaal lekker.


dat motortje zit dr vlak onder neem ik aan? weetje ook hoe ik daar kom...

Groet
Co :D

BerichtGeplaatst: 17 dec 2006, 17:30
door MarkP
ik had ook zoiets met de achter deuren van de 505('91). Ik neem aan dat het qua bij de meeste peugeot's hetzelfde is.

Deurbekleding verwijderen. Daaronder zit een ellendig folie dat je onder het knopje om met de hand de deur te vergrendelen voorzichtig een stukje moet beginnen af te pellen. De stangetjes worden zichtbaar. Pel niet verder af dan strikt noodzakelijk zou ik zeggen.

De bovenkant van de automaat is aan een stangetje bevestigd. Er omheen zit een rubberen hoesje dat je aan de kant van de automaat losmaakt. Je ziet dan een witte kunsstof stang dat naar binnen en naar buiten gaat als de automaat werkt.

Langs deze stang WD40 naar binnen spuiten mbv het dunne rode buisje dat bij de WD40 bus hoort. Rubber terugzetten en testen. Bij mij hielp het prima.

BerichtGeplaatst: 17 dec 2006, 17:43
door co`s 205 Forever `95 =)
wat grappig..

ik wist geen eens meer dat ik ingeschreven stond op dit forum!

heb onder tussen deze auto wel weer verkocht

en vervoer mezelf in een 106 sport 1.4 uit 2001!

Grappig :)

Remco