antivries of koelvloeistof

Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: antivries of koelvloeistof

Berichtdoor EH Autoservice » 28 feb 2015, 09:59

Als je graag elke 2 jaar koelvloeistof wil verversen , en niet de koelvloeistof met de beste anti corrosie eigenschappen wil toepassen , dan gebruik je inderdaad geen G12 :D
Wil je dat laatste wel , en ook lekker onbezorgd de koelvloeistof lang(er) laten zitten i.v.m. de long life eigenschappen , dan is de keuze behoorlijk duidelijk .
Zeker ook de long life eigenschappen zijn voor mij al een gegronde reden hier voor te kiezen , ik wil immers graag "het beste" voor mijn klanten , te meer omdat er in de praktijk nauwelijks aandacht aan een koelsysteem gegeven wordt :|
Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk :D
"Je ne sais pas tout des Peugeot , mais ja'i beaucoup d' experience"
Avatar gebruiker
EH Autoservice
 
Berichten: 1015
Geregistreerd: 12 feb 2011, 17:36
Woonplaats: Zierikzee

Re: antivries of koelvloeistof

Berichtdoor svanderplas » 28 feb 2015, 11:06

Mpm longlife
Avatar gebruiker
svanderplas
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: 30 mei 2011, 07:29
Woonplaats: rozenburg

Re: antivries of koelvloeistof

Berichtdoor RG1992 » 28 feb 2015, 13:23

EH Autoservice schreef:Als je graag elke 2 jaar koelvloeistof wil verversen , en niet de koelvloeistof met de beste anti corrosie eigenschappen wil toepassen , dan gebruik je inderdaad geen G12 :D
Wil je dat laatste wel , en ook lekker onbezorgd de koelvloeistof lang(er) laten zitten i.v.m. de long life eigenschappen , dan is de keuze behoorlijk duidelijk .
Zeker ook de long life eigenschappen zijn voor mij al een gegronde reden hier voor te kiezen , ik wil immers graag "het beste" voor mijn klanten , te meer omdat er in de praktijk nauwelijks aandacht aan een koelsysteem gegeven wordt :|
Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk :D


Welk merk gebruiken jullie? Ik gebruik sinds kort valvoline maxlife
Sinds kort de trotse eigenaar van een...

...1992 Peugeot 205 XS Roland Garros!
Avatar gebruiker
RG1992
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 11 jan 2015, 14:32
Woonplaats: Noord-Brabant

Vorige

Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten