Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door Peugi1985 » 11 jul 2015, 21:13
Peugeot liefhebbers.
Ik heb net powerfilter aangesloten aan mijn Peugeot 206 1.9 Diesel van bouwjaar 2000. Maar nu rij ik met de auto en het valt me op dat de vebruik extreem snel gaat. Als ik er 15 min binnen de stad rij dan zie ik al gelijk de dieselmeter naar beneden gaan. Iemand ervaring mee? Ik heb de orginele lichtfilter hellemaal weg gehaald en de powerfilter met de slang rechtstreeks aangesloten.
-
Peugi1985
-
- Berichten: 2
- Geregistreerd: 11 jul 2015, 21:03
door MarcoPeus » 11 jul 2015, 22:46
Terug bouwen naar origineel. Is het dan zoals t moet?, k&n filter weg leggen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
-
MarcoPeus
-
- Berichten: 7886
- Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
- Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php
door 404noir » 15 jul 2015, 11:40
Heb je misschien kleine slangetjes of electrische aansluitingen los getrokken toen je het originele filter uit de auto haalde?? (geen idee of die er uberhaupt op zitten, maar als dat zo is kan je die nooit zomaar los trekken.)
ik geloof er niks van dat zoiets simpels als alleen maar een vervangend K&N filter zo'n verschil in verbruik kan veroorzaken. Al helemaal niet tijdens een rustig stads ritje. Je zou het dan ook moeten zien in je spiegel (roetwolken!)
-
404noir
-
- Berichten: 602
- Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten