Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door Hendri » 28 jan 2019, 09:18
Ik had een vraag ik ben bezig met de restauratie van mijn mi16 van 1993. Nu heb ik 2 ander motor blok gekocht een met een kapotte cilinderkop en een waar het onderblok stuk is maar de kop nog wel goed maar kom er nu achter dat een een RFT is en de ander een RFY nu is mijn vraag wat het verschil is tussen die twee.
-
Hendri
-
- Berichten: 45
- Geregistreerd: 09 sep 2015, 20:48
door jonathan steenbergen » 24 feb 2019, 02:05
Even in het XU boek gekeken en mechanisch kwa kleppen, zuigers ed zijn ze identiek.
Dus zal vooral in ecu zitten ivm milieu enz.
309 GTI 16V
309 GTI 16V project
J7 Camper (Snuf)
Starlet
-
jonathan steenbergen
-
- Berichten: 91
- Geregistreerd: 04 sep 2009, 23:16
- Woonplaats: Bennekom
door Hendri » 24 feb 2019, 12:12
Bedankt voor de reactie.
Dan is dat gelukkig geen probleem.
Om van de 2 motoren een goede te maken.
-
Hendri
-
- Berichten: 45
- Geregistreerd: 09 sep 2015, 20:48
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 66 gasten