Uitlaatspruitstuk 206 1.6 16v

Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Uitlaatspruitstuk 206 1.6 16v

Berichtdoor MikeV » 23 jun 2020, 22:29

Goedenavond iedereen ,
Ik zit een een vraagje ik ben momenteel bezig om mijn uitlaatspruitstuk voor mijn peugeot (206 1.6 16v) te vervangen omdat de O2 sensor storing gaf en muur vast zit en er dus met geen mogelijkheid eruit gaat.

Nu heb ik een vervang uitlaatspruitstuk liggen , multiriem is al los , echter krijg ik de stuurbekrachtingspomp niet los ?aan de zeikant van deze pomp zit een hoort hitteschildje , die met een boutje 13 en 10 vast zit die zijn los , dan de 6 kantige bout waar de plastic klem opzit voor de leidingen die erboven lopen zijn ook los , alleen mis ik denk ik nog 1 bout en ik kan hem niet vinden.

Wat moet er verder nog los gegooid worden om er fatsoenlijk bij te kunnen ? de dynamo ? enigste bout waar ik nu niet bij kom is de gene links onder op het spruitstuk rest is allemaal al los ook onder de auto.

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen door info te delen alvast bedankt fijne avond iedereen.

Met vriendelijke groet,

MikeV
MikeV
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 23 jun 2020, 22:23

Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 24 gasten