Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door dader » 28 maart 2006, 15:06
Dag Liefhebbers,
Ik heb mij even geregistreerd omdat ik zo snel geen goede bron kan vinden voor mijn vraag en naar de garage gaan is ook geen oplossing omdat:
De olie in mijn blok ver onder de min streep staat en ik niet durf te rijden voordat het is bijgevuld, ik heb in het onderhouds boekje gekeken maar waar is de vuldop????
Ik heb mijn peugeot nog niet zo lang, het gaat om een 405 uit 1990, ik heb wel een witte dop gezien met daarop de tekst dat er het liefst shell of esso olie in moet, ik krijg deze dop er alleen niet af..
Wie weet het?
Alvast bedankt Daan
-
dader
-
- Berichten: 1
- Geregistreerd: 28 maart 2006, 15:01
door Ben » 01 okt 2006, 20:40
Ik heb ongeveer dezelfde vraag, waar zit in hemelsnaam de vuldop voor olie bij mij 404???
-
Ben
-
- Berichten: 12
- Geregistreerd: 12 sep 2006, 20:04
door tjark63 » 01 okt 2006, 20:58
Ben schreef:Ik heb ongeveer dezelfde vraag, waar zit in hemelsnaam de vuldop voor olie bij mij 404???
Hier:
Mvg, Tjark.
504 Coupé V6 Automatique '77
-
tjark63
-
- Berichten: 1093
- Geregistreerd: 21 maart 2004, 15:36
- Woonplaats: Sneek
-
door tjark63 » 06 okt 2006, 12:58
En, al gevonden???
Mvg, Tjark.
504 Coupé V6 Automatique '77
-
tjark63
-
- Berichten: 1093
- Geregistreerd: 21 maart 2004, 15:36
- Woonplaats: Sneek
-
door Yippy » 06 okt 2006, 17:48
Ik hoop toch van wel voor Dader. Hij had het topic reeds gepost op 28 maart en vertelde ons dat ie niet durfde te rijden. Dat zou toch ook zonde zijn !
Witte 504 A01 1969
-
Yippy
-
- Berichten: 116
- Geregistreerd: 28 sep 2006, 11:42
- Woonplaats: Tjalleberd
door tjark63 » 06 okt 2006, 19:14
He Yippy, Dader heeft een 405, mijn antwoord ging over de 404 van Ben... maakt niet uit. Ik las dat je een witte 504 hebt, heb ik ook gehad:
Import zoals je ziet, uit 1976 met 56000km op de klok bij aanschaf, 85000 bij verkoop. Heb helaas afscheid moeten nemen vanwege beginnende roest en daar heb ik een broertje dood aan. Wel goed kunnen verkopen aan iemand uit Den Haag die door zijn maat hier (Sneek) werd afgezet en die vervolgens meteen weer wegreed.... afdingen zat er dus niet meer in! Heb je jouw 504 al een Dinitrol behandeling laten gegeven, wel doen hoor want lassen kost al gauw meer!
Mvg, Tjark.
504 Coupé V6 Automatique '77
-
tjark63
-
- Berichten: 1093
- Geregistreerd: 21 maart 2004, 15:36
- Woonplaats: Sneek
-
door Yippy » 06 okt 2006, 21:48
tjark63 schreef:Heb je jouw 504 al een Dinitrol behandeling laten gegeven, wel doen hoor want lassen kost al gauw meer!
Ja ja, hij staat op dit moment in Leeuwarden bij Gosliga. Hij was trouwens bij de import in 1999 (zichtbaar) al gedaan, alleen had de voormalige eigenaar toen besloten de deuren niet te laten doen. Die zijn wel nog netjes, maar ik heb - in overleg met Piet van Gosliga - besloten hem toch helemaal over te laten doen. Ik kies inderdaad liever voor het zekere dan voor het onzekere.
Witte 504 A01 1969
-
Yippy
-
- Berichten: 116
- Geregistreerd: 28 sep 2006, 11:42
- Woonplaats: Tjalleberd
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten