Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door iclaudius » 10 jan 2007, 18:55
Hallo,ik heb een Citroen C15 1991, met het motor-Type; TU3TR (K3A) uit 1991,zonder kathalisator,en met carburateur.(weber)
Hopelijk kan iemand mij helpen met de klepspeling-afstanden voor de in- en uitlaat.
De een vertelde me; 0,10 en 0,20 de ander weer ; 0,20 en 0,40 op het moment heb ik ze voor de zekerheid op de laatstgenoemde waarden staan, wie helpt mij uit de brand ? (vóór ze verbranden) groet Claus
-
iclaudius
-
- Berichten: 5
- Geregistreerd: 10 jan 2007, 18:26
door jan eend + » 10 jan 2007, 23:44
Moio, Citaat van Edzo op
"even voorstellen" :
Haynes Manual over klepspeling TU-blokken:
Inlaat 0,15 tot 0,25 mm uitlaat 0,35 tot 0,45 mm.
Die TU 1360 cc. zit god-weet-waar-al-niet in. 106, 205 , 309 , 306 , bx, zx, ax. en misschien nog wel meer auto's.Welkom !
Volgens mij kan hier dan wat gemoderatort worden
Groetz, Vanjan.
-
jan eend +
-
- Berichten: 1502
- Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
- Woonplaats: Grunn'
-
door Edzo » 11 jan 2007, 01:14
ga ik ook doen Jan
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
-
Edzo
-
- Berichten: 2847
- Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
- Woonplaats: prov. Groningen
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten