Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Edzo schreef:aha, ja dat wou ik zeggen eigenlijk, dat met PPO de boel wellicht makkelijker meekomt? Dat zou dus kunnen in dit geval.
Tja..........of de retour verleggen, of de tank schoonmaken??
De retour verleggen is ook lastig. Eigenlijk zou je ook een driewegklep in de retour moeten maken en die tegelijk omschakelen?
Brownie schreef: Ik kijk trouwens geinteresserd in de tank van je 604,
maar zie de overeenkomst niet met mijne. Ik heb mijn tank afgelopen
zomer gezien en had het idee dat dat gewoon twee kommen zijn die
tegen elkaar gelast zijn. Hoe heb je de eerste foto genomen? En zien we
daar echt de binnenkant van de tank?
Martijn schreef: Hee Paull
Nog specifieke tips? Die metalen banden zijn zo los, evenals de vulhals,
maar dan? Ik heb liever niet mn kofferbak vol prut...
Paull en Paulla schreef:Maar in jouw geval, lijkt het mij een zelf geïnduceerd probleem i.v.m. je
slaoliestook. Mogelijk dat diesel vermengd met slaolie en vervuiling van
de afgelopen 25 jaar een stollende werking heeft, zeker nu de
buitentemperatuur weer flink zakt. Geen voordeel zonder nadeel.
Paull en Paulla schreef:Trouwens, ik ben niet degene die liefhebbers beoordeelt op het type
getankte brandstof.
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast