Auto restaureren in Polen

Plaatwerk, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Jeetje » 30 maart 2006, 13:39

rovado schreef:Hoi Jeetje, ik kan niet antwoorden op je vraag, maar ik wilde je nog even feliciteren met je mooie aankoop. De 404 ziet er erg mooi uit, hopelijk heb je er lang plezier van. Kom je met beide auto's naar Den Haag?
Rogier


Bedankt, bedankt. Ik ben er ook heel erg wijs mee!
Ik heb inmiddels 2 gave/onbeschadigde met beige kunstleer beklede stoelen op de kop getikt en die ga ik er aanstaande zaterdag inbouwen; dan is dat ook weer mooi strak. Ik verwijder dan ook meteen de vloerbedekking langs de dorpels want ook die is lichtelijk versleten. Dat wordt dan in de loop van de volgende maand 'gerepareerd'.

Inmiddels heb ik ook rode (export) knipperlichtglaasjes voor de achterkant op de kop getikt en die zijn toch wel heel erg gaaf. Aangezien die heel gemakkelijk te vervangen zijn, ga ik die er binnenkort inzetten (uiteraard houd ik de oranje knipperglaasjes erbij, maar daarvan heeft eentje een heel fijn barstje; niet storend maar toch).

Of we 16 april met 2 auto's komen???

Daar is (nog) geen beslissing over genomen...

We komen sowieso met Jeetje. Zoals de vlag er nu bij hangt blijft Griselle thuis. Aanstaande maandag gaat Jeetje voor de apk (en grote onderhoudsbeurt). Ik ga ervan uit dat die op 16 april klaar zal zijn, maar mocht daar onverhoopt een kink in de kabel komen -waar ik niet vanuit ga- dan komen we (natuurlijk) met Griselle...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Vorige

Keer terug naar Carrosserie en interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten