Stoelhoes?

Plaatwerk, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Stoelhoes?

Berichtdoor Jerroen » 05 feb 2006, 22:10

De bekleding van mijn 504 is nu tot op een paar losse draadjes na in goede staat. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden. Daarom dacht ik dat met name voor het zitvlak een hoes of andere vorm van bescherming geen slechte oplossing zou zijn.

Echter, zie maar eens een hoes te vinden :-| En zeker voor de mooie rode bekleding waar mijn peugeot toch om bekend is :D

Afbeelding

Jullie enig idee waar ik nog zoiets vandaan kan halen?
504 A11/GL '72 2L LPG
Avatar gebruiker
Jerroen
 
Berichten: 313
Geregistreerd: 21 nov 2004, 20:39
Woonplaats: Lochem

Re: Stoelhoes?

Berichtdoor Dick » 05 feb 2006, 23:54

Jerroen schreef:De bekleding van mijn 504 is nu tot op een paar losse draadjes na in goede staat. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden. Daarom dacht ik dat met name voor het zitvlak een hoes of andere vorm van bescherming geen slechte oplossing zou zijn.

Echter, zie maar eens een hoes te vinden :-| En zeker voor de mooie rode bekleding waar mijn peugeot toch om bekend is :D

Afbeelding

Jullie enig idee waar ik nog zoiets vandaan kan halen?


Is het niet mooier en beter om de zitting los te halen, en de losse draadjes te laten maken bij de schoenmaker? Is iig veel mooier!
Dick
 
Berichten: 1248
Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Jerroen » 06 feb 2006, 21:30

Ja dat heb ik bij de voorstoel gedaan want die had een scheur (zie de foto). En dan schoenmaker heeft die inderdaad weer netjes gemaakt. Nu laat echter op de achterbank een draadje los.
Verder neem ik nogal eens mensen mee en zelf ben je er altijd zuiniger mee dan je passagiers :D
504 A11/GL '72 2L LPG
Avatar gebruiker
Jerroen
 
Berichten: 313
Geregistreerd: 21 nov 2004, 20:39
Woonplaats: Lochem

Berichtdoor Dick » 06 feb 2006, 22:35

Jerroen schreef:Ja dat heb ik bij de voorstoel gedaan want die had een scheur (zie de foto). En dan schoenmaker heeft die inderdaad weer netjes gemaakt. Nu laat echter op de achterbank een draadje los.
Verder neem ik nogal eens mensen mee en zelf ben je er altijd zuiniger mee dan je passagiers :D



Zeker weten! Ik neem zelf nog wel eens klasgenoten mee naar de Mac Donalds, en ze weten dat vingers aan de ruiten, geklooi met de stoelen etcetera lopend terug betekend. Gewoon even duidelijk zijn :twisted:
Dick
 
Berichten: 1248
Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
Woonplaats: Groningen


Keer terug naar Carrosserie en interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten