Kosten en adres lak/carroserie bijwerken 504 coupé

Plaatwerk, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kosten en adres lak/carroserie bijwerken 504 coupé

Berichtdoor Robin » 30 apr 2006, 11:57

Weet iemand een goed adres in de buurt van Amsterdam waar er voor een goede prijs wat kleine lak/carosserie reparaties kunnen worden uitgevoerd.
Ik heb een paar kleine blaasjes aan mijn 504. Iemand enig idee wat de prijzen zijn?
Robin
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 29 apr 2006, 14:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeetje » 30 apr 2006, 13:19

Oei...

Blaasjes duiden vaak op grotere (roest)problemen!

Ik hoop voor je dat het meevalt!

Bijwerken van blaasjes is een ondankbare aangelegenheid, want met wegschuren, plamuren en spuiten ben je er niet, want dan komt het geheid binnen een jaar weer -in alle heftigheid- terug. Het aangetaste materiaal moet er helemaal uit (nieuwe stukken inlassen, of -liever- een volledig nieuw plaatwerkdeel) en dan opnieuw spuiten...

Ik ben heel erg tevreden over Poort Autoschade in Amstelveen (industrieterrein 'Legmeer'), Bouwerij -ik dacht- 14; tegenover Citroën Etoile...

Rutger Poort en zijn vader zijn echte ouderwetse vakmensen die telkens perfect werk afleveren tegen een hele schappelijke prijs...

Geen wonder dat onder andere Hans Bos (een bekende in de Porsche wereld) zijn auto's bij Poort laat herstellen, maar ze hebben ook zo nu en dan Ferrari's etcetera binnen staan ter reparatie...

Klinkt duur, maar dat valt alleszins mee! Rij er gewoon eens naartoe, laat ernaar kijken en vraag advies en een prijsopgave!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar Carrosserie en interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten