Irritant geluid 207 1.4D bwj 2008

Versnellingsbakken, transmissie, aandrijfassen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, lagers

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Irritant geluid 207 1.4D bwj 2008

Berichtdoor Peugeot207 1.4D » 22 jun 2015, 14:06

Beste,

Ik rij met een Peugeot 207 1.4Sporty van 11/2008 Diesel.

De auto rijdt prima en heb daar nooit problemen mee gehad. Ik merk wel op dat als ik optrek dat ik nooit problemen of verzet voel ofzo. De auto geeft zo een grrrrr geluid enkel bij het loslaten van de gaspedaal. Dus als ik de gas induw rijdt die prima, maar als ik optrek en dan gas los laat of terugschakel en los laat in de vitesse doet die grrrrr. Echt irritant luid geluid. Dus lijkt me niet normaal.

Zou u mij verder kunnen helpen? Ik heb op verschillende sites gezocht zonder resultaat. Wat kan er volgens u mis zijn en wat schat u als herstellingsprijs?

Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
Peugeot207 1.4D
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 22 jun 2015, 13:50

Re: Irritant geluid 207 1.4D bwj 2008

Berichtdoor Peugeot207 1.4D » 22 jun 2015, 14:17

Peugeot207 1.4D schreef:Beste,

Ik rij met een Peugeot 207 1.4Sporty van 11/2008 Diesel.

De auto rijdt prima en heb daar nooit problemen mee gehad. Ik merk wel op dat als ik optrek dat ik nooit problemen of verzet voel ofzo. De auto geeft zo een grrrrr geluid enkel bij het loslaten van de gaspedaal. Dus als ik de gas induw rijdt die prima, maar als ik optrek en dan gas los laat of terugschakel en los laat in de vitesse doet die grrrrr. Echt irritant luid geluid. Dus lijkt me niet normaal.

Zou u mij verder kunnen helpen? Ik heb op verschillende sites gezocht zonder resultaat. Wat kan er volgens u mis zijn en wat schat u als herstellingsprijs?

Of is er een expert die dat voor mij zou kunnen doen?

Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
Peugeot207 1.4D
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 22 jun 2015, 13:50


Keer terug naar Aandrijving, koppeling, wielophanging, besturing en remmen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten