Peugeot Partner Tepee 1.6 dec. 1999

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot Partner Tepee 1.6 dec. 1999

Berichtdoor Beaumont » 28 aug 2016, 14:20

Hallo Allemaal, ben nieuw op dit forum en ik hoop dat ik hier de informatie vind die ik zoek. Het zou mij geweldig helpen, bvd.

Mijn probleem is dat als ik 110 - 115 km/u rijd op cruise controle, stottert de auto. Niet in de zin van echt stotteren maar hele kleine stootjes, de ene keer iets harder dan de andere keer.
Net hard genoeg dat je het voelt en je er aan gaat storen. Rijdt ik niet op cruise controle heb ik het gevoel dat dit niet gebeurt.

Krijg geen enkele storingsmelding en de motor loopt verder als een zonnetje. Ik heb uit voor zorg de bougies en bobine vernieuwd, maar heeft niets uitgemaakt en is de storing/stotteren hetzelfde gebleven.

Heeft iemand dit al eens mee gemaakt en kan mij advies geven waar ik dit zou moeten zoeken.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet

Ad
Beaumont
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 28 aug 2016, 14:10

Re: Peugeot Partner Tepee 1.6 dec. 1999

Berichtdoor Beaumont » 05 nov 2016, 18:37

Hallo, kan iemand mij helpen aan een stroom schema van een Peugeot Partner 1.6 dec 1999. Ik wil graag kunnen zien hoe het bedrading schema is , en over welke componenten het cruise control gedeelte loopt . Ik ben bang, omdat de auto geen storing aangeeft, de garage de storing niet zal vinden cq kan uitlezen.

Alle informatie is welkom.

Groet Ad
Beaumont
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 28 aug 2016, 14:10


Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 10 gasten