Welke stuurkolomschakelaar in de Expert

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Welke stuurkolomschakelaar in de Expert

Berichtdoor Biem! » 26 feb 2019, 16:05

Ik kan niet alle functies van mijn boordcomputer gebruiken in mijn Expert 2007 2.0HDI 16V-120. Dit omdat er op de ruitenwisserhendel geen knop zit. (namelijk het scrollen door de tabbladen voor actueel verbruik en gemiddeld verbruik
Ik heb de stuurkolomschakelaar eruitgehaald, en dit is een: 96640429XT
De dealer zegt mij dat er een: 98069848XT in hoort. Maar deze kan ik nergens aftermarket vinden, en kost bij de dealer €480.98
Op de onderdelenlijn website, krijg ik op basis van mijn kenteken een hoop opties, maar de meesten hebben ook de knop op de ruitenwisser hendel niet.
Nou kom ik heel veel verschillende types tegen met uiteenlopende nummers en ben ik dus benieuwd of er een andere (wel aftermarket of significant goedkoper) in de auto kan met dezelfde functionaliteit als de originele. Of dat iemand met wat meer wegwijs in de autoonderdelen een aftermarket voor mij kan vinden, of in de Goede richting kan helpen.


Kleine update,
Ik kom de 98069845XT wel tegen, maar daar mist ook weer de knop voor de boordcomputer
Biem!
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 26 feb 2019, 15:24

Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten