508 SW 2019 problemen met DAB+, Stoelverwarming en Lendesteu

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

508 SW 2019 problemen met DAB+, Stoelverwarming en Lendesteu

Berichtdoor ronnorabbit » 02 mei 2020, 15:31

Ik rijd sinds nov 2019 in een nieuwe 508 SW. Vanaf dag 1 werkt de DAB+ niet. Krijg geen of bijna geen signaal. Is al 3 keer naar de dealer geweest maar nog steeds niet verholpen. Dealer heeft al vastgesteld dat dit ligt aan een kapotte Multi Media Systeem. Peugeot Nederland wil deze echter niet meteen vervangen.
Verder loopt bij mij de elektrische lendesteun leeg, nadat het contact wordt afgezet. Je moet deze dus iedere keer weer instellen. Verder fluctueert de temperatuur van mijn stoelverwarming. Ene moment heel warm en ander moment koud.
De dealer weet niet goed hier mee om te gaan. Waarschijnlijk hebben ze te weinig ervaring met het nieuwe model. Ik wil graag weten of de lendesteun en stoelverwarming werken, as designed, of dat dit echt een euvel is.
Heeft iemand nog meer problemen met de nieuwe 508???
ronnorabbit
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 17 sep 2019, 07:38

Re: 508 SW 2019 problemen met DAB+, Stoelverwarming en Lende

Berichtdoor ronnorabbit » 20 mei 2020, 13:24

Eindelijk na 5 keer bij de garage geweest te zijn, is het complete multimedia systeem vervangen. DAB+ werkt weer. Van de stoelverwarming, werkt de weerstand vervangen. Hierdoor werkt dit ook weer goed.
Lendesteun werkt zoals bedoeld is mij uitgelegd. Dit betekent dat iedere keer ik de auto uitzet, ik de lendesteun weer moet opblazen. Erg vreemd. Verder vind ik de airco heel erg slecht koelen. Ben benieuwd als het echt warm gaat worden.
ronnorabbit
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 17 sep 2019, 07:38


Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten