iemand met Diagbox in de buurt van Nieuwegein?? ivm dak

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

iemand met Diagbox in de buurt van Nieuwegein?? ivm dak

Berichtdoor recol » 21 mei 2020, 15:40

goedemiddag allemaal,

zoals in de voorstel stukje staat ben ik van een 206 cc naar een 307 cc gegaan. nu heb ik afgelopen zaterdag de accu er af gehad en heb denk ik iets fout gedaan.

het dak werkte perfect alleen sinds zondag niet meer. heb er slapeloze nachten van en heb zelf een clone lexia maar die ziet alleen de ecu van de ontsteking en de ecu van de abs verder leest ie niets.
heb diverse daigbox versie's geprobeerd zo ook diverse firmware's voor mijn lexia.

ik ben bij een garage geweest en die zag als storing dakpomp oververhit maar wist zo niet hoe dat kon en hoe die die fout kon wissen. hij kon dus wel alles inlezen.
ben daar dus onverichte zaken weggegaan na betaling....

ik heb een andere lexia besteld maar dat duurt nog minimaal een week. is er iemand in de buurt van Nieuwegein die een lexia heeft die de 307 kan uitlezen?
hoeft natuurlijk niet voor niets. maar voordat ik alles los ga schroeven en alle switchen door ga meten wil ik graag weten of het die fout is waardoor ik de foutmelding krijg " mechanisch dak defect"

de ramen gaan trouwens ook niet naar beneden als ik het dak bedien

mvg René
Laatst bijgewerkt door recol op 21 mei 2020, 21:08, in totaal 1 keer bewerkt.
recol
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 21 mei 2020, 15:32

Re: iemand met Diagbox/Lexia in de buurt van Nieuwegein??

Berichtdoor recol » 21 mei 2020, 18:21

aanvulling, net het oliepeil in de pomp bekeken en de pomp hoger gelegd en er zit beweging in....

even nieuwe olie in me pomp doen. zie trouwens nergens lekkage.

probleem opgelost. te weinig olie in de pomp hierdoor gaan zelfs de ramen niet omlaag. nieuwe juiste olie er in gedaan die ik nog had staan van mijn 206 cc en het probleem is opgelost :-) :-)
recol
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 21 mei 2020, 15:32


Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten