door Harrie » 07 nov 2008, 21:33
ook even uitleg van hoe een chassisnummer in elkaar zit: ( voor een ieder die dat interesseerd )
505 V6: VF3 551 A79 0 3.150.355
VF3 = Peugeot
551 = 505
A79 = ( A = sedan ) 79 = type "V6" met motor ZN3J en 4HP22 automaat
0 = modeljaar 1989
3.150.355 = chassisvolgnummer
.
motorsteunen ( 2 x ) 1807-40
cardanophangrubber ( 2 x ) 3062-06
.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
.
505 GTI: VF3 551 A89 G 1.942.865
A89 = sedan, type "GTI" met motor ZDJL en 4HP22 automaat
G = modeljaar 86
Er zit zo te zien alléén een keerring in de rembekrachtiger van Bendix:
reparatieset 4599-21
( reparatieset Até ( zonder keerring ) 4599-14 )
.
indien de hoofdremcylinder (HRC) lekt:
Reparatieset HRC ( indien Até (=Teves) 4633-72
Reparatieset HRC ( indien Girling ) 4633-76
( allen zonder ABS )
Nieuwe hoofremcylinder = 4601-71 ( diameter 20,6 mm inwendig )
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
succes!
grt, Harrie
magazijnmeester PCN
technisch commissaris PCN
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001