Ja dat is inderdaad eentje die van mij geweest is maare 1op22 echt niet ,met veel moeite zou je 1 0p 20 kunnen halen maar dan is het echt op .desalniettemin wel een erg lekkere combinatie deze motor in een 305 , ik hoop dat hier weer een goed baasje voor te vinden is.
Mijn ex reed er bijna altijd mee en omdat ik de diesel betaalde intersseerde het haar niet of hij wel of niet zuinig was Mede om die reden ook weggedaan ,had hem beter kunnen houden want wat ik toebetaald heb op de nissan dat brengt de nissan niet eens op ,triest maar ja je doet er niks aan.
Ik las jouw topic hierover, je zei dat er iets met de kachel was bij de eigenaar na jou? En stel de aandrijfassen moeten eens vervangen worden... moet je het binnenste deel (305) loshalen van het buitenste (306)? Is dat gewoon schroeven of slijpen en lassen?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit: 504 Coupe V6 TI 1978 306 Cabrio 1.8 RG 1996
Dat klopt helemaal ,Joos dus geen moeilijk te krijgen assen. Kachel , er zit een voorverwarmingselement in het koel systeem ,die moet aangesloten worden op de achterruitverwarming ,relais zitten er nog gewoon maar alleen aansluiten ,anders in de winter erg langzaam warm vanwege het goede rendement van de motor. Prijs is goed ,vooral wat er later ook nog aan gebeurd is. Deze auto rijd ook nog erg goed bij 130 of meer.
Ik vindt het gewoonweg jammer dat mijn spaarpot de aanschaf voorlopig niet toelaat, heb net een project cabrio erbij aangeschaft. Maar dit lijkt me een machtig heerlijk rijdend apparaat, wat ook degelijk en fatsoenlijk gebouwd is (Hulde aan Hans ) en dan juist in een mooi klassiek voorkomen als dit. Ik zou het wel weten, deze als dagelijks vervoer in plaats van mijn 306