Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
De leidingen zijn nu klaar, voor het mooie wil ik het stukje van de catch tank naar de benzine tank nog geheel van Tefon maken.
teflon hier ook voordelen
dingen die niet nodig zijn, maar wel leuk zijn om te doen
Rudie_Krämer schreef:Heeft het een slechte invloed als je de benzine druk flink verhoogt?
Zag wel dat bij lagere toeren en veel gas de lambada tot ca 10,5 daalde, beetje rijk.
GrR
Rudie_Krämer schreef:Vandaag naar de racewinkel geweest om wat spullen te ruilen en om mijn brandblusser opnieuw te laten keuren, die was van 2005 en sindsdien niet gekeurd nu las ik dat schuimblussers elke 5 jaar van nieuw schuim moesten worden voorzien (zin of onzin ....er bestaat kans op roest aan de binnenkant en dan functioneert hij niet goed meer).
Wat nu dacht ik...een nieuwe systeem kost al snel €450 voor een 4 liter uitvoering.
Ik kan hem nu voor €100 opnieuw laten controleren en laten hervullen, dus dat heb ik maar gedaan. Ik hoop dat hij door de keuring komt
Verder gegaan met het monteren van de tweede stoel. De slede icm de stoel is lastig monteren en ik wil als ik alleen rij die tweede stoel eruit kunnen halen, dus dat moet eenvoudig gaan. Ik heb nu de eindblokkeringen van de rails weggehaald zodat ik de stoel veel verder kan verstellen en nu kan ik veel makkelijker bij de 4 boutjes komen. De moeren las ik er aan de onderkant aan vast zodat ik me ook mijn polsen niet in een hoek van 90 graden hoef te leggen om er bij te kunnen
Ook nog overwogen om een soort snel-klik systeem te bedenken, maar dit is al zo makkelijk dat ik geen zin had om er nog langer over na te denken
Helaas vergeten foto's te maken
Volgende keer beter
GrR
Rudie_Krämer schreef:Tussen stationair en 2500 rpm blijft de AFR tudssen de 15 en 20 en dat is veel te arm, maar de vraag os dat erg is. Het blijft alleen O als ik het gaspedaal in die positie hou. Geef ik gas dan zakt de AFR weer naar waardes rond de 15 (13-15, afhankelijk van de stand van het gaspedaal) allemaal netjes. Alleen tot de 2500 rpm en cruise tempo is het huilen, ook bij stationair laren lopen is het mngsel veel te arm, ze blijft ook nauwelijks lopen als ze koud is.
Heetft iemand een suggestie? GrR
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten