Benetton: "return of the legend"

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor pauldevries » 30 nov 2015, 09:52

Wat een schitterende 104 is en blijft het toch :D :D

(ps Gino, heel hartelijk dank voor de tip over stallen van de 205!!! :D :D :D
Had er niet helemaal aangedacht dat het al weer zo ver is,
Hier vandaag dus de kwart-tarievers maar weer de stalling in duwen, voordat de boetes komen)
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 30 nov 2015, 18:37

Ja, houd dat gerust goed in de gaten.... :mrgreen:

Een boete is nu eenmaal sneller opgelopen dan bij elkaar gewerkt.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 28 feb 2016, 17:23

Hoe gaat verder....

Van de week zijn ze bij ons in de buurt het gedoogbeleid vwb parkeren gestopt. Waarschuwingsboetes zijn uitgedeeld en het standpunt van Gemeente Delft is gemaakt.

Op dit moment maken we als gezin gebruik van twee auto's ( de Benettno nu niet meegerekend) en vandaag heb ik voor de tweede auto een parkeervergunning moeten aanvragen ( kosten vallen wel mee, 80 euro per jaar).

Ik kreeg echter gelijk te lezen dat een tweede gezinsvergunning NIET aangevraagd kan worden. Er is een tekort aan parkeerplaatsen in Delft en dus krijg ik nul op het rekest.

En nu???

Eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen, misschien gaan meerderen nu een vergunning aanvragen en blijven er nog sporadische plaatsen over om mijn oldtimer legaal te parkeren.
Tweede mogelijkheid is om de Benetton verder van huis te parkeren (kans op plezier voor vandalen).
Een wat rigoureuzere maatregel is om een nieuwe eigenaar gaan zoeken :( Het plezier in de Benetton is na de klapper in 2014 wel een heel stuk minder geworden :x

Ik laat haar nog maar ff wat langer in de stalling staan, ze staat droog en heb ik er ook niet zoveel last van.

Zucht
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Harrie » 16 maart 2016, 23:17

Een terechte zucht, Rudie, Rotterdam is ook al lekker bezig, zie recent protest...
Ik hoop dat je een passende oplossing vind ( = 2e parkeervergunning ) .
Hoe moeten mensen met een privé-auto + leasebak van de baas dat dan doen in Delft...????
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 17 maart 2016, 12:04

Twee auto's: dat wordt een opgave....

Ik las in de krant dat in Utrecht het autoluwe beleid al vrucht afwerpt. In de Utrechtse binnenstad loopt het autobezit terug.
Dus lekker fietsen, daar. :?

Tja, waar kies je voor. Of waar wordt je toe gedwongen.... :x
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 17 maart 2016, 20:55

Ik heb er nu al 3,5 maanden niet in gereden en eerlijk gezegd moet ik zeggen :oops: ik heb het niet eens zo gemist. Nu met de parkeer problemen is voor mij het "afscheid" al in gang gezet.

Aan alles komt een eind ( gedwongen maar ook wel een keuze) :(

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 18 maart 2016, 11:57

Tot je weer gaat rijden in de Benneton:

Dan ik de liefde zó weer terug. :mrgreen:

Misschien een garagebox in de buurt zoeken? Alhoewel...
die zijn hier ook niet goedkoop meer. :x
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 18 maart 2016, 19:34

Met die liefde zit het wel goed en ja inderdaad, als ik er weer in ga rijden is die liefde gelijk weer terug ( is ook nooit weggeweest).

Een garage huren in Delft ...... gaat het niet worden, ook veel te duur en dat geld heb ik er gewoon niet meer voor over.

We zien wel hoe het loopt, ik moet de auto wel ergens in de buurt kunnen parkeren anders houdt het gewoon echt op.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 02 apr 2016, 18:02

Na 4 maanden de Benetton weer uit de stalling gehaald :lol:

De eerste kilometer wat ontwennig en wat trillende banden, maar daarna weer vertrouwd.

De Smart heeft onderhoud nodig en staat met gebroken schokbreker veer te schreeuwen om aandacht :mrgreen:

Ben benieuw of de lpg nog steeds onder de 50€cent is :P

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 21 mei 2016, 21:18

Inmiddels weer 3500 km mee getufd, heb geen meter meer in de SMART gereden :mrgreen:

Helaas brak het kabeltje van de cruise controle :evil:
Ik dacht da het aan het magneetje lag omdat ik naar het schakelmechanisme had gekeken en dacht dat ik misschien het magneetje verschoven had. Nu dus bij de carburateur was het nogal gerafeld en nu was het dus gebroken.

FF maken want ik vind het zo heerlijk om lekker lange stukken te rijden en dan de cruise controle aan te zetten. Is voor mij veel rustiger rijden ( ik ben nogal een zwabber en niet echt koers vast dus heb alle aandacht nodig en als ik dus een factor kan uitsluiten dan is dat voor mij een zegen :wink:

Helaas geen enkele reactie gehad om mijn verkoop topic van de Benetton :cry: Lijkt een onverkoopbaar project :x

Veel zitten denken over hoe ik daar mee om moet gaan, Marktplaats, zelf mee blijven rijden of een roemloos einde :(

Komende week wil ik het een keer op Marktplaats gaan proberen en dan zien we wel weer verder.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 29 mei 2016, 14:59

Ik kreeg gisteren bezoek van een journalist en met de Benetton door de wasstraat gereden, de auto uitgemest want het leek wel en vuilnisbak.
De stofzuiger er door gehaald :shock: , de hoezen van de stoelen en banken gehaald en uiteindelijk kwam er deze auto onder vandaan :mrgreen:

Hier natuurlijk de Benetton op de voorgrond :mrgreen:
Afbeelding

Ik heb de Benetton en Humpie Dumpie allebei in 2001 gekocht dus het zijn twee ei-ige tweeling zusjes
Afbeelding

Ik heb voor de taxatie weer wat nieuwe foto's gemaakt en ben benieuwd hoeveel ze nog waard is
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook de cruisecontrole weer gemaakt en na een dag hard werken kon ik weer in volle rust naar huis rijden :lol:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 29 mei 2016, 18:24

Het blijven mooie karretjes! :mrgreen:
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 29 mei 2016, 19:37

Ik zat het verhaal weer eens vanaf het begin door te lezen ( oef wat is er toch veel gedaan aan die auto :shock: )

Maar zag dat vele foto's ontbreken. ik heb laatst grote schoonmaak gehouden omdat er veel foto's in verkeerder album stonden maar nu zijn veel links niet meer in orde.

Zal de komende tijd weer eens gaan zoeken naar de goede foto links, want het blijft een leuk naslagwerk :wink: en als Ik zie hoeveel views er al zijn geweest, dan zie ik dat het het waard is geweest.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 06 jun 2016, 22:46

De dappere Welp :mrgreen:
Benetton, de last-ezel :lol:

Een werkbankie vervoeren? Geen probleem ik kom hem wel ff brengen :wink:

Moest wel eerst de lampen van de aanhanger vervangen want die waren kuis verrot geen lamp deed het meer. Twee lampunits voor twee tientjes nieuw in de bouwmarkt gehaald. Moest de ouder er af breken want los ging het niet meer. Maar uiteindelijk deed alles het weer netjes en kon ik de weg op.

Werd de motortemperatuur toch een partij hoog :shock: Nou daar durfde ik niet meer naar Maasbommel. Afspraak afgezegd en de hele zaterdag aan het sleutelen geweest. De radiator werd niet warm en dacht dat deze verstopt was gaan raken. Raar want hij is er pas in gegaan, maar ja ouwe meuk mag dan wel nieuw zijn maar misschien voorzien van een nieuw laagje verf en verkopen als nieuw....Ook de waterpomp liep nogal zwaar dus dat vertrouwde ik ook niet, andere gemonteerd
Eerst de radiator vervangen ( had alle oude meuk weggegooid alleen was Gino zo verstandig de nog goed uitziende achter te houden voor eigen gebruik). Met het schaamrood op mijn kaken moest ik erkennen dat ik te veel aan het weggooien ben. Ja ik erken schuld :oops:
Vloeistof weer gevuld, warm laten lopen, ontlucht en nee hoor, thermostaat ging niet open en temp schoot tot boven de 100 graden. Shit gaat niet goed, stoppen die handel.
Dan de thermostaat maar vervangen. Zowel de oude als een nieuwe in warm water getest en de oude ging een stuk later open dus dat was de oorzaak...
Thermostaat vervangen, ook de thermoschakelaar van de ventilator getest want die deed het ook niet....Maar die functioneerde gewoon goed, rara hoe kan dat ( er had me een lichtje op moeten gaan. Gino vroeg nog of ik een thermometer had, nee dus.....( voel je hem al aankomen)
Vloeistof afgevuld, ontlucht en warm laten lopen, thermostaat ging nu wel open, probleem opgelost ( ja had je gedacht :x ).
Moest me nog haasten want ik had een afspraak dus ik de snelweg op en WAT NOU WEER :evil: weer die oplopende temperatuur :? . Ik de ramen open en de kachel voluit en kon de temperatuur redelijk op pijl houden. Ging verder goed.

Thuis gelijk de kookthermometer gepakt en die in het vaatje geprikt en gelukkig, de oorzaak openbaarde zich! De VDO teller gaf bij 90 graden 105 graden aan en bij die temperatuur schakelde de ventilator netjes in en kon ik weer rustig achterover leunen.
Zondag met een gerust hart met de aanhanger de weg op gegaan en " eind goed al goed"

Afbeelding
Afbeelding

Heb er dit weekeinde weer 700 km mee genoten :P
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 07 jun 2016, 18:46

Zoo... dat werkbankje ziet er goed uit.... :shock:
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor lionceau » 09 jun 2016, 22:54

700km!!!
Daar doe ik 2 jaar over helaas.
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 06 aug 2016, 21:50

Ook hier wat leuks te melden,

Serge heeft een 205 gekocht met kantelblokje, waren wat problemen mee en samen wat gesleuteld om hem beter lopend te krijgen. Ik had nog een goed vacuumbalgje voor de ontsteking van zijn XY7, daar had ik er nog wat van liggen :mrgreen:

Eerst een testrondje in zijn 205 gereden en daarna heeft hij een rondje gereden in mijn Benetton :mrgreen:

The seventies meets the eighties :lol:

Naast elkaar gezet en geluitsterd en vergeleken: Hoor ik een kleppie? Nee joh valt wel mee is typisch geluid van kantelbokje. Ja bij mij hoor ik wel een klepje, maar bij jouw hoor ik meer de ketting. En zo ging het een half uur lang door, prachtig, we hebben genoten van deze 104-205 meeting in besloten kring :P

Een uitermate geslaagde terugkomst van vakantie.

Hier een impressie:
Afbeelding
Helaas heb ik niet standaard mijn Selfie stick bij me dus maar ff op de ouderwetse manier:

Afbeelding
Afbeelding

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 18 sep 2016, 08:59

En ze blijft maar rijdende duizende kilometers tikken gestaag weg en nog altijd met intens plezier :mrgreen:

Vandaag fungeerde ze als mobiel tank station :P

Afbeelding

Ervolgens heb ik haar flink vertroeteld:

Nieuwe gorden aan bestuurderszijde

De gordel aan de bijrijderskant gesmeerd enneen dosis kruipolie in het veergedeelte gespoten.

Het slotmechanisme van de achterdeur gesmeerd, die ging zo zwaar en ook daatpr deed kruipolie wonderen.

Het raammechanisme aan de aan de andere achterdeur ging niet goed open ( is zolang de nieuwe deur erin zit al zo) en bij demontage bleek ik het schaarmechanisme niet goed te hebben gemonteerd. Het is een oud model deur met een nieuw model schaarmechanisme. Heb ik nu wel goed gezet en het raam kan nu weer helemaal open. Alles zag er nog als nieuw uit, de auls gesmeerd, nog een extra tectylbeurt gegeven, handgrepen vernieuwd, het plastic bij de parkers was uitgescheurd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Lekker geteut :wink:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 08 okt 2017, 14:18

Zo, dat is alweer een jaar geleden :oops:

Mijn hele draadje "vernaggeld" doordat photobucket besloot dat derden niet meer mogen meegenieten van een gratis account :x

Helaas heb ik op dit moment geen zin om daar heel veel werk in te stoppen. Weet ook niet hoe dan nu opgelost moet gaan worden, ook daar nu ff geen tijd/zin voor/in :lol:

Wel ff een update:
De koppeling gaf problemen, eigenlijk al heel lang, maar er viel mee te leven. Nu staat de auto geschorst en kreeg wel weer zin om dit op te pakken. Vorige week begonnen met het loshalen van de makkelijke dingen en gisteren heeft Gino de rest losgehaald en hebben we de motor eruit getild. Ging eigenlijk bijzonder makkelijk, zelfs het eruit trekken van de aandrijfassen. Ik haalde soms wel eens de naven los of trok eerst de steekassen eruit. Dat ging nu niet zo makkelijk omdat we op de brug de zaak las hebben gehaald. Daarna de auto eraf geduwd en onder de brug gezet. Op de brug hebben we de elektrische takel gemonteerd en dat ging eigenlijk heel makkelijk.

De tussenbak eraf gehaald en de zaak geïnspecteerd........ik zag niets dat niet in orde was :shock: WAT NU????

Het blok is een verzameling van blokken, oud en nieuw en de vraag is of er een verkeerde combinatie van tussenbak en bovenkant van motorblok is gebruikt. Volgens mij is dat niet mogelijk of maakt het geen bal uit welke combinatie je gebruikt (iemand een andere mening?).
Ik denk dat het volgende mogelijk is: verkeerde combinatie van koppelingshevel en koppelingsbedaal.
Er zijn geloof ik 3 hevels en de oude hebben een veel kleinere overbrenging waardoor je misschien een veel grotere uitslag krijgt. Aan de andere kant heb ik nu het laatste model hevel en als ik me goed herinner komt de pedalenset uit een Samba Cabrio en die heeft tot nu toe bij al de 10 motorblokken die er inmiddels in hebben gelegen 8) goed gewerkt.
Het kan zijn dat bij een nieuwe koppelingsplaat de zaak net een beetje te dik is en dat het nu niet goed gaat.
Ook dit is niet de eerste keer dat ik er een nieuwe koppeling in zit dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ik had liever gehad dat de drukgroep gebroken was of dat ik de zaak verkeerd in elkaar had gezet. Nu is het maar een gok.

Ik heb een boel foto's gemaakt, maar ja .....ff kijken hoe ik dat moet gaan doen.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 15 okt 2017, 10:06

We hebben geen oorzaak kunnen vinden voor de koppelingsproblemen. Ik heb er nu in iedergeval een nieuwe koppeling, drukgroep en druklager in gezet en de zaak weer in elkaar gezet.

De motor staat klaar om er weer in te hangen, ik ga er vanuit dat ik met het aanpassen van de hevel de plaat net voldoende vrij kan krijgen en dat het probleem opgelost zal zijn.

De bak is niet de oorzaak omdat ik in geen enkele versnelling het gekraak kan voorkomen. Ook de achteruit niet en die is niet gesynchroniseerd :mrgreen:

De hevel blijft de enige oplossing ( hoop ik).

Wordt vervolgd.

Nog geen zin gehad om een oplossing te vinden voor de foto's. Is volgens mij een doodsteek voor de fora :(
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 08 jun 2018, 20:20

Weer een dik half jaar voorbij, maar het is weer zover. De Benetton is inmiddels 40 geworden en we mogen weer heerlijk de weg op.
Ik heb de koppeling vervangen en dat was best wel spannend, er was niets afwijkends te zien aan de koppeling. Deze zat er ook nog geen 20dkm in. Maar ja dan heb je de motor uit elkaar liggen en dan....
Ik had nog een nieuwe koppeling liggen (tegelijkertijd gekocht met die een probleem gaf dus lastige beslissing).
Soms moet je een gok wagen wen wist ook niet wat ik anders moest doen.
Niet zeuren, nieuwe koppeling erin en op hoop van zegen en anders halen we de motor er toch weer opnieuw uit. Zo moeilijk is dat toch niet meer, heb het al een “paar keer” eerder gedaan :D
Het heeft gelukkig goed uitgepakt en hij ontkoppelt weer als nieuw.
Ik heb de remmen compleet uit erlkaar gehaald, schoon gemaakt en weer van schone remolie voorzien ( vindt ze heel fijn hoor :wink: ).
Gino heeft nog een halve dorpel vernieuw, die had ik in 200w al een keer vervangen, maar ja dat is alweer 16 jaar geleden :shock:.
Time flies when you are having fun, en dat heb ik wel gehad :!:
In april is ze 40 geworden dus ik mag weer belastingvrij gaan koken op mijn 104 :lol:
Toch ben ik wel benieuwd of de liefde weer terug komt want na de verkoop van Humpie Dumpie is er wel iets gebroken.
De hobby is wel ten einde en de sleutelruimte is een beetje omgedoopt tot “mancave” waarbij het sleutelen een wat minder prominente rol heeft gekregen.
Genoeg gefilosofeer en niet lullen maar rijden 8)
Zondag ga ik testrijden en met vaderdag heb ik me ingeschreven voor de PCN vaderdagrit.

Maken we er een kleine 104/Samba bijeenkomst avn :mrgreen:

Groeten Rudie

Ps wel mooi dat de foto’s weer te zien zijn :P
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor lionceau » 08 jun 2018, 20:36

Hee Rudie
Goed weer van je te horen.
Fijn dat de koppeling weer ok is.
Groeten Tjard
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor lionceau » 08 jun 2018, 20:43

Hee Rudie
Goed weer van je te horen.
Fijn dat de koppeling weer ok is.
Groeten Tjard
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 10 jun 2018, 20:31

En zo komt er zowaar weer aktiviteit op het 104 forum! :D

Helemaal leuk!

En de photobucket foto's zijn ook weer terug.
Iemand een idee hoe dit kan?
Photobucket wilde ze toch alleen tegen betaling vrijgeven?
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor RondeB » 10 jun 2018, 22:13

En de photobucket foto's zijn ook weer terug.
Iemand een idee hoe dit kan?


Dat is gevalletje blij zijn met reeds lang overleden mus.... De dames van de afdeling "verdienmodel" hebben blijkbaar hun winstdeling ver zien terug lopen en hebben nieuw plan bedacht. De foto's zijn nu voor een " limited time" terug om dan weer te verdwijnen als je niet gaat betalen. Welliswaar een stuk minder dan eerst was bedacht, maar toch. Wat mij betreft iets met een opkomende middelvinger.... 8)
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron