Peugeot-beginneling

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot-beginneling

Berichtdoor Wil59 » 12 apr 2014, 10:19

Hallo allemaal! Klinkt afgezaagd, ik weet het...

Vandaag heb ik me op jullie forum aangemeld omdat ik binnenkort mijn eerste Peugeot aan wil gaan schaffen. Ik ben gevallen voor de 607.
Omdat ik graag wil weten waar ik bij aanschaf op moet letten of rekening mee moet houden lijkt dit forum me de beste plek voor een goed advies en om antwoord te kunnen vinden op al mijn vragen.

Mijn keuze staat inmiddels al vast: het moet een 607 3.0 V6 worden, in Executive uitvoering. Ik ben benieuwd wat ik daarover kan vinden.
Wil59
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 apr 2014, 09:52

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor EH Autoservice » 12 apr 2014, 10:41

Heerlijke auto kan ik je vertellen :mrgreen:

Ik heb er buiten een defecte parkeersensor nog niets defect aan gehad 8)

Ik kan zeker elke mogelijke vraag over een 607 beantwoorden .......
"Je ne sais pas tout des Peugeot , mais ja'i beaucoup d' experience"
Avatar gebruiker
EH Autoservice
 
Berichten: 1015
Geregistreerd: 12 feb 2011, 17:36
Woonplaats: Zierikzee

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor Wil59 » 12 apr 2014, 11:41

EH Autoservice schreef:Ik kan zeker elke mogelijke vraag over een 607 beantwoorden .......

Heel graag! Ik heb natuurlijk al wat rijtests en reviews gelezen. Helaas staan er op sites als Autoweek.nl net echt veel reviews betreffende de drieliter V6, wel de lichter gemotoriseerde. Misschien is het verstandig dat ik elders op dit forum een nieuw draadje aanmaak om hierover verder te praten, als er tenminste nog geen bestaat over de aanschaf van een 607.
Wil59
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 apr 2014, 09:52

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor EH Autoservice » 12 apr 2014, 16:25

Heb in je andere "draadje" gereageerd , en meteen een uitnodiging gedaan :mrgreen:
"Je ne sais pas tout des Peugeot , mais ja'i beaucoup d' experience"
Avatar gebruiker
EH Autoservice
 
Berichten: 1015
Geregistreerd: 12 feb 2011, 17:36
Woonplaats: Zierikzee

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor MarcoPeus » 12 apr 2014, 17:27

Welkom hier. 607 is een geweldige keuze en een prachtige wagen. Ik vind de 2e serie (2005 en nieuwer) net even mooier dan de 2e serie.
Het enigste wat ik over de 3 liter hoor is iets met de variabele nokkenasverstelling? en ook dat dat een nieuwe distributieset ZEER duur is om te vervangen. Heb je er één die dat net heeft vervangen dan zit je dus goed.
Succes met je zoektocht en plaats maar wat foto's als je eigenaar bent.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor Nikilauda504 » 15 apr 2014, 20:29

Ik heb er eentje waarvan de distributie al gedaan is (zo'n 25000km geleden), incl waterpomp en loop- en spanrollen.
Daarnaast ook de multitiem met loop- en spanrol, alle filters en alle vloeistoffen.

En er zitten 2 nieuwe verstelplunjers voor de variabele nokkenasverstelling in :-)

Ik stuur je wel een pb
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Re: Peugeot-beginneling

Berichtdoor Nikilauda504 » 15 apr 2014, 20:45

Wil59 schreef:
Mijn keuze staat inmiddels al vast: het moet een 607 3.0 V6 worden, in Executive uitvoering. Ik ben benieuwd wat ik daarover kan vinden.


Goede keuze :D Erg goede keuze :mrgreen:

Dit is de mijne:
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/peugeot/607-30-v6-aut6-navi-xenon-leder/3908820?source=search&merk=167&model=1354&uitvoering=3.0+V6+AUT6+Navi+Xenon+leder&aanbieder

Je heb nog niet veel posts, ik weet niet zeker of je al persoonlijke berichten kunt ontvangen, maar ik heb je dus zo'n 'pb' gestuurd.
Kijk maar eens bij je gebruikerspaneel/berichten.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten