Indra's Peugeot 309 GLX 1.4 U9

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Indra's Peugeot 309 GLX 1.4 U9

Berichtdoor 309NL » 26 jul 2014, 20:31

Leuke 309 en zelfde kleur als mijn 309 Jubilee denk ik.

Bij de mijne zijn de zijpanelen in de bagageruimte wel bekleed met een stukje stof, stelt niet veel voor.
Ik heb ook al een paar keer een brandend "motor"lampje gehad. Nadat ik de motor goed warm heb gereden heb ik dan de motor flink toeren laten draaien en toen ging het lampje uit.
Het lampje ging meestal branden na veel korte stukjes gereden te hebben.
Leuk dat je er ook in slaapt, is best ruim zo'n 309. Vorige week kwam dit goed van pas toen we tijdens het opruimen veel grote spullen naar het milieupark gebracht hebben.

O ja, ook ik heb de startmotor al vervangen. Heb het ook zelf gedaan om de kosten te drukken en was als leek best te doen. Het voordeel van redelijk simpele techniek en ruimte rondom de motor om te sleutelen.
309NL
 
Berichten: 196
Geregistreerd: 04 dec 2013, 12:08

Re: Indra's Peugeot 309 GLX 1.4 U9

Berichtdoor Indra » 02 aug 2014, 20:58

Thx!

Ja het is een vrij aparte kleur! niet mijn smaak maar het is wel erg strak! toevallig heeft een vriendin van mij pas een 206 cabrio gekocht in precies dezelfde kleur! De verkleuring in mijn lak was bijna niet te zien, toch knap na 21 jaartjes!

Ah ik hoopte eigenlijk op "mooie" plastic afwerkingen!

Tijdens t rijden nog nooit een brandend lampje gehad, echt alleen de eerste 5 sec van t starten van de motor... temperatuur komt ook nooit boven de 90 graden! dus ik denk dat ik het koelsysteem goed had gerepareerd haha

en idd, heerlijk simpele techniek om de kosten te drukken! vooral als student zijnde!:D
Peugeot 309 GLX 1.4 U9
Indra
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 15 jul 2014, 16:25
Woonplaats: Breda & Haarlem

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten