ff voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

ff voorstellen

Berichtdoor frangesan » 19 mei 2016, 05:31

hello..

me ff voorstellen,

ik ben frank , 39j en kom uit belgië.

ik ben net eigenaar geworden van een 405 sri Ph1 van 1988 en man wat rijd dit leuk !!
hij ziet er , aangezien zen leeftijd , nog vrij goed uit , heeft een leuk leren interieurtje met wel wat herstelwerk maar ach,
nu is het de bedoeling om deze terug helemaal netjes te zetten zodat ik er ( hopelijk ) nog heel wat jaren genot van kan hebben..

enkele foto's
Afbeelding

Afbeelding
frangesan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 mei 2016, 05:20

Re: ff voorstellen

Berichtdoor beeperhorrie » 19 mei 2016, 14:21

Welkom en gefeliciteerd met de uitstekende keus van een 405 en dan ook nog de originele wielen er onder.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: ff voorstellen

Berichtdoor frangesan » 19 mei 2016, 21:12

beeperhorrie schreef:Welkom en gefeliciteerd met de uitstekende keus van een 405 en dan ook nog de originele wielen er onder.

thx !! jeps..

nu beginnen met kleine herstelwerken, want men oliemeter doet het niet blijkbaar en nog uitzoeken vanwaar het losse darmpje komt dat ik gevonden heb in de motorruimte :/

dan eens een zoektocht starten voor 2 nieuwe achterste hoofdsteunen want die mist hij wel :p
frangesan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 mei 2016, 05:20

Re: ff voorstellen

Berichtdoor pauldevries » 19 mei 2016, 22:30

Welkom :D :D ik moet van het weekend eens even zoeken in de loods,
heel misschien heb ik nog twee achterste zwart lederen hoofdsteunen van de 405 liggen
ben hier niet 100% zeker van of ik ze nog heb maar als ik ze vindt laat ik het hier even weten
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: ff voorstellen

Berichtdoor frangesan » 20 mei 2016, 12:04

pauldevries schreef:Welkom :D :D ik moet van het weekend eens even zoeken in de loods,
heel misschien heb ik nog twee achterste zwart lederen hoofdsteunen van de 405 liggen
ben hier niet 100% zeker van of ik ze nog heb maar als ik ze vindt laat ik het hier even weten

Da zou super zijn !
frangesan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 mei 2016, 05:20

Re: ff voorstellen

Berichtdoor frangesan » 27 mei 2016, 20:50

hoi hoi..

weet iemand de juiste kleurcode van deze ?
frangesan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 mei 2016, 05:20


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron