Centurion stelt zich voor.

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Centurion » 13 jun 2017, 13:46

Hallo allemaal,

Ik ben Tim 35 jaar en ben na een tijdje rondkijken en zoeken op mijn 2e Peugeot 205 uitgekomen. Ik ben de 2e !! eigenaar van deze auto :D
De Peugeot is 25 jaar oud maar ziet er uit alsof ze nog maar 5 jaar oud is. Met het originele interieur is niets mis (misschien wat stoffig en het zou eens schoongemaakt kunnen worden).
Alleen de oude slede radio is verwijderd (defect/kapot scherm). Hier komt mijn bluetooth radio in (komt de afstandbediening eindelijk eens van pas).

De 205 is volgens mij vrij netjes bijgehouden al die jaren. Een van de dingen die er wel zit aan te komen is de distributie. En ander klein regulier onderhoud.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn oude (1e) Peugeot 205 CTi:

Afbeelding
By your command...
Avatar gebruiker
Centurion
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 13 jun 2017, 13:16

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor 205RJ » 13 jun 2017, 20:18

Leuke originele auto! Welkom
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Dolledokus » 14 jun 2017, 06:22

Welkom welkom,
Je hebt een prachtbak Centurion :D
En wat is hij/zij nog prachtig rood. Of heb je ze gauw gewassen voor de feuteu?! Ze willen nog wel eens dof worden die rooitjes. Zoals mijn blauwe op werkelijk elk scherm doet, lol.
Of dof of lak loslaten. Dat laatste komt natuurlijk door de immens goeie earodynamica ghehehe :P

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Dolledokus
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 10 jun 2017, 08:09

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Centurion » 14 jun 2017, 10:03

205RJ schreef:Leuke originele auto! Welkom


Dank je :D

Dolledokus schreef:Welkom welkom,
Je hebt een prachtbak Centurion :D
En wat is hij/zij nog prachtig rood. Of heb je ze gauw gewassen voor de feuteu?! Ze willen nog wel eens dof worden die rooitjes. Zoals mijn blauwe op werkelijk elk scherm doet, lol.
Of dof of lak loslaten. Dat laatste komt natuurlijk door de immens goeie earodynamica ghehehe :P


Dank je :D. Ik heb de auto nog niet gewassen/uitgedaan het regende die dag wel :P . Helaas al wel de eerste schade (dankzij kinderen in de buurt die tussen de auto's door blijven fietsen..) Ik denk dat de auto bij de vorige eigenaar veel in een garage heeft gestaan of een carport. Die luxe heb ik helaas niet (huurhuis). De blanke lak zit er overigens (klopt af) nog goed op. De eerste 200+ km zitten er al weer op. Mis nu alleen even de radio, verloopje moet nog binnenkomen.
By your command...
Avatar gebruiker
Centurion
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 13 jun 2017, 13:16

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Centurion » 22 jun 2017, 10:46

Hmm.. Gisteren bij een autobedrijf nog een 205 te lijf mogen gaan (wat plaatjes en een hoedenplank gehaald). Kwam er toen ook achter dat ik geen ophang beugeltjes meer heb voor de hoedenplank en ik mis ook de stukken waar de hoedenplank op valt (zaten ook niet meer in de sloopwagen). Tevens nog steeds een probleem met mijn elektrische systeem.. kan de knipperlichten bij erg warm weer niet aanzetten en als ik het licht aanzet doen de knipperlichten ook niets meer. Erg vreemd en voor iemand die zijn knipperlichten veel gebruikt ook erg vervelend (zeker ook voor mensen om mij heen).
By your command...
Avatar gebruiker
Centurion
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 13 jun 2017, 13:16

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Diederik_ten_Cate » 25 jun 2017, 12:03

Ophangbeugeltjes voor hoedenplank heb ik nog wel liggen voor je. Omgeving Rotterdam.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Diederik_ten_Cate
 
Berichten: 115
Geregistreerd: 20 maart 2015, 13:08

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor JT » 26 jun 2017, 23:02

Een Vingerhoets auto!
:-)
205 CTI - Aero Cabrio - S5 cabrio - Defender 90 - Disco Sport
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Centurion » 27 jun 2017, 09:55

JT schreef:Een Vingerhoets auto! :-)

Yup :D

Diederik_ten_Cate schreef:Ophangbeugeltjes voor hoedenplank heb ik nog wel liggen voor je. Omgeving Rotterdam.

Ok ik dat zou fijn zijn. Mis die beugeltjes net achter de achterbank. De rest heb ik al.

Ondertussen ook het massa punt (wat een iel kabeltje) schoongemaakt (roestvrij). Maar de knipperlichten willen nog steeds niet blijven werken. Hebben het net (ritje van 30-45 minuten) goed gewerkt maar net voor de parkeerplaats bij mijn werk houden ze er weer mee op :(
By your command...
Avatar gebruiker
Centurion
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 13 jun 2017, 13:16

Re: Centurion stelt zich voor.

Berichtdoor Centurion » 18 jul 2017, 13:47

Ok de auto heeft ondertussen weer een verse v-snaar, rollen en waterpomp gekregen (oude zaten er al 12 jaar onder).
Meteen ook het knipperlicht probleem op laten lossen. Bleek in de alarmlichtschakelaar te zitten.
By your command...
Avatar gebruiker
Centurion
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 13 jun 2017, 13:16


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten