nieuw hier

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

nieuw hier

Berichtdoor egbertreinders » 13 jan 2009, 18:34

hallo allemaal,
even voorstellen, ik ben egbert reinders, 61 jaar en sinds juni 2008 in het bezit van een nieuwe Expert Tepee. Daarvoor 10 jaar gereden in enkele VW Transporters (T4 en T5) op grijs kenteken.
In deze regio, oosten van het land, ben ik nog nimmer een Export Tepee tegengekomen, zolang als ik erin rijd. Dus ik krijg de indruk dat er tot op heden niet veel zijn verkocht. Of vergis ik mij ?
Ik ben erg benieuwd naar de gebruikservaringen van mogelijke andere bezitters van een Expert Tepee.
vr.gr. egbert reinders
ps: hoe voeg ik een foto toe ?
egbertreinders
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 13 jan 2009, 18:01
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Evert G.D » 13 jan 2009, 20:52

De enige Expert Teepee die ik tot op heden ben tegengekomen was in de showroom van de dealer :shock:

Maar welkom op het forum! Al hebben de meesten hier iets met oude Peugeots, er scharrelen hier ook mensen rond met een moderne Peugeot naast hun oude (zoals ik) of met alleen een moderne Peugeot!

Hoe je een foto toevoegt... Ben al jaren vrij intensief forumgebruiker hier, maar het is mij nog nooit gelukt. :oops: :oops: :oops: Maar ongetwijfeld reageert er hier iemand die het wel weet. Misschien red ik het dan ook 's... :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Marinus » 13 jan 2009, 22:19

Egbert, welkom hier. Je hebt wel de meeste m3 Peugeot per persoon tot je beschikking van dit forum schat ik in. Ik heb zelf geen rijervaring met deze grote leeuw. Veel plezierige kilometers. Voor foto plaatsen heb ik je een PB gezonden. Groet, Marinus

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor Harrie » 13 jan 2009, 23:11

hallo Egbert,
welkom hier, op dit gezellige en informatieve forum.
Een Expert Tepee heb ik alleen nog maar in de showroom van m'n dealer in Eibergen gezien..
Veel plezier er mee, mooie en ruime voiture!
Heb je altijd al Peugeot gereden?
groeten uit de Achterhoek, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

bedankt

Berichtdoor egbertreinders » 14 jan 2009, 14:58

bedankt voor het welkom heten bij de "peugeotclub". Na 10 jaar gereden te hebben in VW-busjes met dubbele cabine en bijna even zoveel jaren lid te zijn geweest van het desbetreffende forum (www.weetjewel.com), ben ik verheugd nu lid, of gebruiker te zijn van het Peugeotforum. Gebruiker nr. 2015 zag ik. Dus al een grote club liefhebbers van auto's en van Peugeot in het bijzonder.
Ik heb inmiddels begrepen dat het merendeel van de gebruikers eigenaar is van een wat oudere Peugeot. Ik hoop dat ik met mijn Expert Tepee niet al te zeer uit de toon val. Omdat ik veel ruimte gewend was, maar weleens een keer wat anders wou, heb ik gekozen voor het "busje" van Peugeot, dus de Expert. Al met al is de Tepee een vrij luxe personenauto met veel bagageruimte. Waar je de Fiat Scudo nog weleens als personenbus tegenkomt is dat met de Expert Tepee nog? niet het geval.
Ik hoop jullie nog eens op een meeting te ontmoeten.
vr.gr. egbert reinders
egbertreinders
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 13 jan 2009, 18:01
Woonplaats: almelo

Berichtdoor egbertreinders » 14 jan 2009, 18:31

kijken of het lukt met de foto
Afbeelding
dit is em dus, groetjes egbert reinders
egbertreinders
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 13 jan 2009, 18:01
Woonplaats: almelo

Berichtdoor 504ronnie » 14 jan 2009, 21:28

Mooie wagen.
Enuhh, je weet het he "het is nooit te laat voor een oldtimer".
205 CTi 1.6 105 PK 29-04-1986 nr 993
Groeten
Ron
504ronnie
 
Berichten: 990
Geregistreerd: 25 maart 2006, 15:36

Berichtdoor Robert_Eefting » 14 jan 2009, 21:46

Zie je idd niet vaak zo'n tepee. In Zwolle rijden er een paar rond als taxi.

Welkom hier.
Avatar gebruiker
Robert_Eefting
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 01 dec 2006, 20:34
Woonplaats: Ruinerwold

Berichtdoor Evert G.D » 14 jan 2009, 22:29

Tsja, hoewel ik niet van dit type auto's houd, vind ik 'm toch eigenlijk wel mooi. Dat wil zeggen: de neus van de auto. Zit wel een leuke lijn in.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten