Mijn tweede Peugeot!

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Mijn tweede Peugeot!

Berichtdoor BleuZ NL » 01 okt 2016, 12:21

Hey allemaal!

Ik ben Nils, 21 jaar en inmiddels aanbeland bij mijn tweede Peugeot.

Mijn allereerste auto heb ik in april van dit jaar gekocht; een Peugeot 306 1.4 XR uit 1999. Een ontzettend fijne auto met slechts 98.000 KM op de teller toen ik 'm kocht, maar helaas mocht ik er maar 3 maanden van genieten. Op vakantie in Frankrijk ben ik van achteren aangereden door een Land Rover met lierinstallatie die niet op tijd kon stoppen.

Afbeelding

Afbeelding

Voor de opvolger ben ik binnen de leeuwenstal blijven kijken en uiteindelijk aanbeland bij mijn nieuwe auto, een Peugeot 206 cc 2.0-16v uit 2002. Ietsje nieuwer, een stuk sneller maar bovendien ook een stuk luxer uitgevoerd. Ik heb tot nog toe één aanpassing gedaan, namelijk de tellerkap vervangen door een lederen exemplaar die alleen te vinden is in een 206 RC. Er zullen er vast nog wel wat volgen, maar ik wil hem wel graag zo OEM mogelijk houden.

Het lijkt me leuk om hier de ervaringen van andere Peugeot-rijders te lezen!

Wat plaatjes van de mijne:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Huidig
2002 Peugeot 206 CC 2.0-16v

Verleden
1999 Peugeot 306 1.4 XR
Avatar gebruiker
BleuZ NL
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 okt 2016, 11:53
Woonplaats: Sittard

Re: Mijn tweede Peugeot!

Berichtdoor pauldevries » 03 okt 2016, 11:12

Welkom, Wat vindt ik het mooi om weer eens een onverprutste niet verlaagde 206cc te zien.
Zo origineel zijn ze toch echt het allermooiste en ik hoop dan ook echt van harte
dat dit exemplaar niet verlaagd wordt, of van angeleyes voorzien, enz enz enz
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: Mijn tweede Peugeot!

Berichtdoor BleuZ NL » 14 jan 2017, 16:36

pauldevries schreef:Welkom, Wat vindt ik het mooi om weer eens een onverprutste niet verlaagde 206cc te zien.
Zo origineel zijn ze toch echt het allermooiste en ik hoop dan ook echt van harte
dat dit exemplaar niet verlaagd wordt, of van angeleyes voorzien, enz enz enz


Dankjewel! :D

Maak je daar maar geen zorgen over, ik wil hem helemaal origineel Peugeot houden. Het enige wat ik er nu aan verander zijn versleten onderdelen, zodat 'ie beetje bij beetje netter wordt :wink:
Huidig
2002 Peugeot 206 CC 2.0-16v

Verleden
1999 Peugeot 306 1.4 XR
Avatar gebruiker
BleuZ NL
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 okt 2016, 11:53
Woonplaats: Sittard


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten