Peugeot j9

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot j9

Berichtdoor Jootje » 13 dec 2016, 21:51

Hallo,mij even voorstellen:
ik ben belg,hopelijk niet erg????ben 39j en al jaren verzot van een Peugeot J9,nu kan ik via een verkoopsite een J9 aanschaffen,een 2.5d van 1999 met 242.000km!
Nu is mijn vraag:wat zijn deze motoren waard,en welke gouden tips kunnen jullie mij geven alvorens deze aan te schaffen?En wat kunnen deze vervoeren?Ik zou deze gebruiken voor wat wasmachine's en dergelijke te vervoeren en eventueel hout(voor houtkachel)zijn allemaal houten blokjes van telkens 40cm lengte en ongeveer totaal 500kg zwaar(zodat deze in de regen niet nat worden en zo kunnen vervoerd worden en niet meer sukkelen met een aanhangwagen)
Alvast dikke mercie voor de tips
Jootje
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 02 okt 2015, 20:23

Re: Peugeot j9

Berichtdoor Ivovanduijn » 14 dec 2016, 07:47

De Indenor diesels zijn zeer betrouwbare motoren. Je weet natuurlijk nooit wat de vorige eigenaar er allemaal mee gedaan heeft. Als hij nu vlot start als het s ochtends kouder is dan 5 graden dan is dat een heel goed teken. Verder kijken of dat er geen water in olie zit, niet teveel rook als hij loopt en dat hij mooi klinkt als hij op temperatuur is.
Verder is het een Peugeot dus is roest misschien wel het grootste probleem. Het laadvermogen zal ver boven de 500 kilo liggen en voor witgoed is hij ook perfect omdat hij zo lage instap heeft naar de laadvloer.
Als het die gele j9 is dan ziet het er op de foto s fantastisch uit, het is dat ik aan mijn auto quotum zit anders....
Succes
Ivovanduijn
 
Berichten: 305
Geregistreerd: 17 aug 2010, 07:00
Woonplaats: Utrecht


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten