Ashhy stelt zich voor

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Ashhy stelt zich voor

Berichtdoor Ashyy » 09 jan 2017, 16:01

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ashley, 24 jaar en geboren en getogen in Rotterdam. Sinds vier jaar ben ik de trotse eigenaar van een 205 Generation 1.4 met een schuin geplaatste trekhaak. Hij is mijn lust en mijn leven, en brengt mij altijd trouw naar waar ik moet zijn.

Maar helaas heeft meneer de laatste tijd wat gezondheids klachtjes. Na een koppeling en koppakking en een klapband op de snelweg, nu ook de draagarmrubbers en fuseekogels moeten vervangen. En aankomend weekend zijn de wiellagers aan de beurt vrees ik.

Gelukkig heb ik 8 jaar ervaring als monteur van een één of ander duits merk met een ster, dus de dokter is nooit ver van de patient verwijderd.

Ik liep al een tijdje rond te snuffelen hier, en besloot vandaag toch maar eens een account aan te maken.

Zodra ik thuis ben, .zal ik een plaatje van mijn 'Ferry' plaatsen
Ashyy
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 09 jan 2017, 14:20

Re: Ashhy stelt zich voor

Berichtdoor BleuZ NL » 19 jan 2017, 19:20

Welkom! Een 205 is een leuke, karakteristieke auto vind ik! Mooi om te zien dat 'ie een kundige eigenaar heeft.
Huidig
2002 Peugeot 206 CC 2.0-16v

Verleden
1999 Peugeot 306 1.4 XR
Avatar gebruiker
BleuZ NL
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 okt 2016, 11:53
Woonplaats: Sittard

Re: Ashhy stelt zich voor

Berichtdoor de Haan » 19 jan 2017, 22:27

Welkom
de Haan
 
Berichten: 145
Geregistreerd: 18 jul 2011, 21:10
Woonplaats: Elburg


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron