Savvy stelt zich (eindelijk:sorry!) voor

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Savvy stelt zich (eindelijk:sorry!) voor

Berichtdoor Savvy » 22 jan 2017, 12:44

Beste Forumleden,

Graag stel ik mijzelf alsnog even voor. Dat begint met mijn excuses aan te bieden, want ik ben al zo'n kleine twee maanden lid van het forum, maar mezelf eerst even fatsoenlijk voorstellen had ik nog niet gedaan. Hier ben ik dan ook op terechtgewezen door een paar mede-forumleden.

Mijn handle is Savvy en m'n echte naam is Ben, geboren en getogen Rotterdammert, bouwjaar 1977.

Ik heb een MTS Motorvoertuigentechniek gestudeerd, maar mijn carrière is na 7 jaar Mercedes-Benz Bedrijfswagens, via diesellocomotieven goederenvervoer, in de richting van robotica afgebogen en nu ben ik in het dagelijks leven programmeur van (las)robots. Mijn interesses lopen zeer uiteen, maar mijn hobby's liggen wel ongeveer in diezelfde lijn: computers en toegepaste natuurkunde.

In mijn leven heb ik niet zoveel auto's in bezit gehad, vier stuks maar. Het begon met een Mitsubishi Galant (7e generatie/1994). En wat ze zeggen is waar, die Japanse auto's doen het altijd en dat blijven ze ook doen... je gooit er elk jaar wat ruitensproeiervloeistof in, noteert de km-stand en je kan 'em in feite meteen apk-afmelden: kortom, je komt er nooit meer vanaf, als je 't heft niet in eigen hand neemt. Maar ik besloot het anders te doen, door er destijds een 'fun'-auto naast te nemen. Dat werd een rode Peugeot 205 1.9 GTi met een spoiler pakket rondom. Deze was (lichtjes maar hoor) opgevoerd (t/m andere nokkenassen) en zóóp benzine, maar het was natuurlijk altijd big fun om mee te rijden! Daar heb ik hele goede herinneringen aan.

Na een paar jaar ging de Peugeot weg. De Galant heb ik maarliefst 13 jaar lang in rondgereden en is een groot deel van die tijd een voortdurend car-hifi project geweest. Tot deze uiteindelijk ook weg ging. Opvolger werd een zwarte Mitsubishi Lancer Evolution IX (370pk awd). De auto dáárna is tevens reeds vier jaar lang mijn huidige auto, namelijk een rode Lancer Evolution VIII (585pk/690Nm awd) voorzien van een 55mm Pro-Flex Jumbo rally onderstel.

Tot zover mijn voorstelling.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Savvy op 22 jan 2017, 20:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Savvy
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 05 dec 2016, 04:16

Re: Savvy stelt zich (eindelijk:sorry!) voor

Berichtdoor Gilletti » 22 jan 2017, 14:12

Gaaf ding zo'n Lancer EVO. Die rode ziet er supermooi uit zo, complimenten.
Gelukkig ook gewoon links gestuurd.

En welkom natuurlijk.
Wat voor Peugeot heb je nu of wat is de reden om je aan te melden? :mrgreen:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Savvy stelt zich (eindelijk:sorry!) voor

Berichtdoor de Haan » 22 jan 2017, 15:22

Welkom
de Haan
 
Berichten: 145
Geregistreerd: 18 jul 2011, 21:10
Woonplaats: Elburg

Re: Savvy stelt zich (eindelijk:sorry!) voor

Berichtdoor Savvy » 22 jan 2017, 19:44

Dank u, dank u... ja.. ik vond 'em zelf ook wel aardig 8) het is elke dag weer een feest om in te rijden!

Ik heb het forum een week of zes geleden bezocht om een Samco koelwaterslangenset voor de Peugeot 306 te koop aan te bieden.

Verder heb ik hier eigenlijk niet zo heel veel te zoeken, eerlijk gezegd. Want ik heb namelijk helemaal geen Peugeot. Ik zie mezelf dan eigenlijk ook meer als een passant dan als forum member.

Maar goed, sommige forumleden zien dat anders en stellen het op prijs wanneer passanten zichzelf eerst even netjes voorstellen in de daarvoor bestemde rubriek :-| Twee leden vinden dit nota bene zó een belangrijk punt, dat ze het nodig hebben gevonden om mij hierop publiekelijk terecht te wijzen :roll: kun je nagaan!

Dus de reden dat ik mij nu dan alsnog maar even voorstel, is eigenlijk louter om deze twee 'gezellige' forumleden te bedienen.
Savvy
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 05 dec 2016, 04:16


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron