Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor Syntax_error » 12 feb 2017, 17:54

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum dus ik zal voordat ik vragen ga stellen eerst eens beginnen met me even voor te stellen.
Mijn naam is Lars en ik ben woonachtig in Roermond, momenteel volg ik een opleiding tot particuliere beveiliger om hier in de nabije toekomst de kost mee te kunnen verdienen. Mijn hobby's zijn computers & electronica, muziek en auto's dus. Ik heb door de nodige privé omstandigheden jarenlang geen auto kunnen rijden maar sinds een week bezit ik er eindelijk weer eentje en er ging meteen ook een kleine droom in vervulling: Het mocht een Peugeot worden! 8)

Ik ben van jongs af aan altijd al gek geweest op Franse auto's, desondanks werd mijn 1e auto toch een Opel Corsa A 1.3S GT die ik voor €310,- met twee maanden APK had gekocht en waar ik twee en een half jaar veel plezier van heb gehad. Daarna werd het helaas een lange periode stil in mijn ''auto-carrière'', zoals gezegd door privé problemen. Dus toen het vorig weekend dan eindelijk zover was om weer voor een auto te mogen gaan kijken en er bij een plaatselijke garage een 206 uit 2000 stond die van de 1e eigenaar afkomstig was, nét 100.000 kilometer op de klok had (met NAP), die bovendien ook nog aardig in de opties zat én alle grote zaken zoals distributieriem, uitlaat, koppelingsplaten en onderhoud net achter de rug had snappen jullie natuurlijk wel dat mijn Franse auto-hart sneller begon te kloppen. Ik kan alleen nergens de naam van de uitvoering ontdekken, op de kenteken papieren die ik ontvangen heb staat het nergens en ook niet op de site van de RDW.

Het enige wat ik kan doen is de motor en de opties beschrijven in de hoop dat er wellicht bij iemand een belletje gaat rinkelen.
Het betreft een 1.4i (16v ?) met 75pk , 5 deurs, met centrale vergendeling met afstandsbediening, 2 airbags, airco, lederen bekleding met alcantara, elektrische ramen en spiegels (die tevens verwarmd zouden moeten zijn maar ik heb nog nergens ontdekt waar ik die kan inschakelen), spiegels in kleur, aluminium pookknop, hoofdsteunen achter, getint glas, regensensor, mistlampen en stuurbekrachtiging. Overigens weer géén ABS volgens mij, dat dan weer niet. De auto heeft de tand des tijds goed doorstaan en duidelijk een goed baasje gehad die er zuinig op is geweest want de gebruikssporen zijn minimaal, afgezien van een paar lichte krasjes hier en daar, een klein butsje in het scherm aan de bestuurderszijde en de vernislaag die onder de achterruit en her en der een beetje heeft losgelaten, valt het allemaal erg mee na 17 jaar.


Nou, dit was mijn 1e bijdrage aan dit forum. Ik hoop dat jullie het met net zoveel plezier hebben mogen lezen als dat ik het mocht schrijven. :wink:


Hieronder wat foto's van de auto:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Syntax_error
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 feb 2017, 03:34

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten