Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor RRode206 » 11 maart 2017, 21:15

Goedenavond,

Mijn naam is Rick en ik kom uit Sappemeer. Groningen dus......
Zelf heb ik een 206 1.6 16v XS. Zeer tevreden over deze auto die ik voor een zacht prijsje gekocht heb.
Moest wel het 1 en het ander aan geburen maar daar was de prijs ook naar.
Grootste uitgave was de dbriem. Die moest gelijk vervangen worden. Verder geen hoge kosten gehad.

Voor mijn vriendin hebben we ook maar een 206 aangeschaft. Dit omdat de golf 4 1.4 16v te veel olie verbruikte.......
We zijn bij een 206 Roland Garros 1.6 8v uit 2000 uitgekomen. Leuke complete auto. Helaas wel veel terug geweest naar de verkoper i.v.m. dat de auto niet goed stationair liep.
Meestal gewoon niet. 5 keer terug geweest. Eindelijk was het dan klaar. Na veel vernieuwde onderdelen bleek het om een lekke slang te gaan.

Ik heb nog wat dingetjes waar ik tegen aan loop en dacht dat ik hier maar eens lid moest gaan worden.
Waaronder het opnieuw inbouwen van een originele radio en hoe ik hem dan ook werkend kan krijgen. maar daar komen we op terug in een nieuw topic!
RRode206
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 maart 2017, 21:05

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten