Raz50 stelt zich voor

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Raz50 stelt zich voor

Berichtdoor raz50 » 22 mei 2017, 10:29

Hallo allemaal,

Mijn naam is Arjan, 33 jaar en kom uit het metropolische plaatsje Hellouw (ex randstedeling uit Dordrecht). Sinds deze week de trotse eigenaar van een 2004 Peugeot 407 sedan 1.8 in blauwgrijs. 147k op de teller en nog in keurige staat voor zover ik kan beoordelen.

Naast de Peugeot ben ik al enkele jaren een Pontiac Fiero aan het opknappen. Een beetje technisch inzicht zit er dus ondertussen wel in. Ook het onderhoud van mijn motor (Dragstar 650) doe ik veelal zelf. Maar toen ik het boekje van de 407 er eens op na ging slaan en eens op knopjes ging drukken, merkte ik al snel dat hier nogal wat moderne techniek in zit (voor mij een eng woord voor veel digitale en elektronische dingen waar ik minder kaas van heb gegeten). Dat is dan ook meteen de reden dat ik een forum als deze op ben gaan zoeken en me nu heb aangemeld. :D

Ik weet niet of men hier foto's waardeert. Daar kom ik spoedig op terug. Photobucket is ook niet meer wat het geweest is....

Wat ik hier voornamelijk ga zoeken is technische en praktische informatie. Daar waar ik kan probeer ik anderen ook weer te helpen.
raz50
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 22 mei 2017, 10:19

Re: Raz50 stelt zich voor

Berichtdoor RG1992 » 22 mei 2017, 12:45

Welkom Arjan :)
Sinds kort de trotse eigenaar van een...

...1992 Peugeot 205 XS Roland Garros!
Avatar gebruiker
RG1992
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 11 jan 2015, 14:32
Woonplaats: Noord-Brabant


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten