voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

voorstellen

Berichtdoor martin1969 » 26 jul 2018, 21:16

even voorstellen mijn naam is martin en woon in het noorden des lands. sinds kort ben ik in het bezet van een mooie donkerrode 404 uit 73. motorisch al wat werk van gehad oa cilinderkop gedemonteerd en laten reviseren, remmerij gedemonteerd schoon gemaakt en opnieuw afgesteld. Nu nog aan het stoeien met een slecht lopende motor, oa valse lucht tussen carb.en spruitstuk, ook nog even kijken wat voor een carburateur gemonteerd is, als dit een imitatie is zal hier nog een ander voor moeten komen.
Kortom nog wel even werk en dan nog een stevige poetsbeurt en hopelijk eind van de zomer de eerste rit
martin1969
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 20 mei 2018, 21:29

Re: voorstellen

Berichtdoor beeperhorrie » 26 jul 2018, 21:20

Welkom hier. Kennis zat ook voor handen op dit forum.

Post eens een foto van de 404, altijd leuk om te zien.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: voorstellen

Berichtdoor RobinHoed » 26 jul 2018, 23:07

Welkom :-)

Inderdaad benieuwd naar hoe jouw Franse dame er uitziet. Foto zou leuk zijn inderdaad.

Inderdaad veel kennis hier op het forum, maar zo te lezen al lekker bezig en technisch onderbouwt. Heb zelf 2 linker handen (inmiddels eigenlijk anderhalf) dus lees graag mee met je voortgang en hoe je dingen hebt opgelost.




Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 731
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten