Hoi allemaal!

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Hoi allemaal!

Berichtdoor PJ_E28 » 14 jul 2020, 13:02

Goedemiddag allemaal,

Ik ben PJ, 25 jaar, woonachtig in Groningen. Studeer altijd nog. Heb me aangesloten bij dit forum omdat ik weer eens op zoek ben!

Mijn eerste echte ervaring met Peugeot was een 306 1.6 XR, phase 3. Kort na aanschaf moest dit karretje mij al veilig naar Frankrijk brengen met betalende (BlaBlaCar) passagiers, wat hij deed met vlag en wimpel. En gezien mijn eerste eigen auto (alhoewel gedeeld met twee vrienden) een BMW 520i uit 1985 was, een 2,0-liter zes-in-lijn, heerlijke wagen, dacht ik dat deze Peugeot wel een opgave eraan had om mij te overtuigen. Helemaal niet dus. Goedkoop, betrouwbaar, comfortabel, en een stoer ontwerp om te zien. Vooral in donkergroen. Heerlijk!

Toendertijd weer verkocht omdat hij anders veel te lang stil moest staan en ik had er even niets voor ogen mee, een auto had ik nog niet echt nodig. Maar nu wil ik er weer zo eentje, ook met het nabije woon-werkverkeer van mijn vriendin op het oog. Daarvoor hoop ik via dit forum toegang te krijgen tot een hoop kennis en expertise.

Met vriendelijke groet,

PJ

P.s.: voor de vorm, een foto van de desbetreffende BMW die deel mocht uitmaken van de introductie van de nieuwe G30, hier in Groningen, en een foto van de fantastische 306 die mij bijzonder goed dienst heeft gedaan (ook op aftermarket velgjes die eigenlijk niet mijn persoonlijke keuze zouden zijn geweest).
PJ_E28
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 14 jul 2020, 12:31

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten