Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor ronny01 » 15 jul 2020, 20:31

Hallo allemaal,ik ben Ronny uit België en ben dus nieuw hier op dit forum en omdat ik mij een peugeot 202 1947 heb aangekocht die er een beetje vreemd uitziet vanwege mijn hobby zie foto...vond ik het wel tijd om even hier te mogen aansluiten.
Nu ik heb deze auto aangeschaft omdat ik al jaren in het re-enacting wereldje zit (17jaar) om precies te zijn en tja ieder zijn hobby maar ik ben aangesloten bij een Duitse re-enacting club en een Britse.
Om dat ik natuurlijk ook van voertuigen houd heb ik toevallig deze 202 van 47 tegen gekomen en heb die eigenlijk direct gekocht voor in de Duitse re-enacting club om toch maar bij benadering wat voertuigen te vinden die in aanmerking komen en tja een 202 was destijds wel erg gewild bij de Duitsers.
Wat ik ook leuk vind aan deze auto is de voorkant met die ingebouwde koplampen en dat is ongelooflijk mooi vind ik.
Jammer dat hij van 47 is vanwege de janten maar tja je vind hier bijna niets dus heb het toch maar gedaan.
Mocht hier een oplossing voor bestaan hoor ik het graag er zijn genoeg vooroorlogse janten te vinden maar ze moet ook passen of passend gemaakt worden en dat is iets anders denk ik.

Jammer dat deze wielen drie bouten hebben anders konden de vooroorlogse er mooi op en was het plaatje compleet maar kortom het is en blijft een mooie auto helaas moet ik hem wel in feldfrauw zetten (ral 7021) als il mij niet vergis anders valt hij uit de boot voor films en documentaires want ook dit hoort bij de hobby.
Hier foto van hoe hij nu is.....
Foto lukt niet echt he moet ik dat hier doen....
[img][img]
ronny01
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 06 jul 2020, 11:53

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten