Wie kan mij helpen AUB

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Wie kan mij helpen AUB

Berichtdoor Nicolas » 02 mei 2006, 20:17

Mag ik mij even voorstellen ik ben Nicolas Takx en in 1998 had ik een peugeot 205 cabrio roland garros van het bouwjaar 1992 aangekocht met +- een 100.000 kilometers op de teller, daar deze wagen is uitgebrand in een garage van de garaagehouder waarvan ik deze wagen had gekocht. Zoek ik een prijslijst of iemand die mij kan helpen met een bewijs stuk wat deze auto in 1999 nog waard was, daar ik in proces lig met deze garagehouder over de waarde van deze auto toen.
Alvast bedankt

Nicolas.

P.S. indien je me kan helpen hierbij laat me dan AUB iets weten op mijn E-mail adress Trax101@telenet.be
Nicolas
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 mei 2006, 19:59

Berichtdoor aart » 02 mei 2006, 21:24

Ik heb de prijslijst niet, maar weet uit ervaring dat Peugeot Nederland je verder kan helpen.
Succes met je zaak! :twisted:
forever young...
Avatar gebruiker
aart
 
Berichten: 266
Geregistreerd: 01 okt 2005, 01:23
Woonplaats: weener, dld

Berichtdoor Evert G.D » 03 mei 2006, 00:10

Je kunt ook een erkende Peugeotdealer vragen een waardebepaling van die auto te maken. Heb ik onlangs ook laten doen - om een andere reden - met mijn 406. Ze kunnen er eenvoudig het Peugeot Taxatie Systeem op loslaten, kwestie van 5 minuten en een kleine bijdrage aan de fooienpot. Al zal Peugeot Nederland dat ook kunnen denk ik, maar de dealer is vaak cichterbij. Met wel de aantekening dat mijn auto bij de dealer was gekocht en in onderhoud is.
Succes, niet leuk om zo van je auto af te komen :evil:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor peugeoteke » 04 mei 2006, 20:41

Evert G.D schreef:Je kunt ook een erkende Peugeotdealer vragen een waardebepaling van die auto te maken. Heb ik onlangs ook laten doen - om een andere reden - met mijn 406. Ze kunnen er eenvoudig het Peugeot Taxatie Systeem op loslaten, kwestie van 5 minuten en een kleine bijdrage aan de fooienpot. Al zal Peugeot Nederland dat ook kunnen denk ik, maar de dealer is vaak cichterbij. Met wel de aantekening dat mijn auto bij de dealer was gekocht en in onderhoud is.
Succes, niet leuk om zo van je auto af te komen :evil:

sorry maar ik denk dat hij zijn 205 niet kan laten schatten bij een erkende peugeot dealer volgens mij is die afgebrand niet :oops:
daar deze wagen is uitgebrand in een garage van de garaagehouder waarvan ik deze wagen had gekocht. Zoek ik een prijslijst of iemand die
peugeoteke
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 12 maart 2006, 13:35

Berichtdoor Evert G.D » 06 mei 2006, 00:19

Ze hoeven 'm volgens mij niet eens te zien hoor.. is gewoon een universeel systeem op basis van type, accessoires, bouwjaar etc, die worden ingevoerd in het computersysteem en er rolt een prijs uit...
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Nicolas » 09 mei 2006, 10:26

Alvast bedankt allen voor de goede raad die jullie mij gegeven hebben.

Groetjes :lol:

Nicolas
Nicolas
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 mei 2006, 19:59


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten