Groeten uit België

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Groeten uit België

Berichtdoor PUG(z)OT » 08 mei 2006, 19:40

hoi ik zal mij bij deze ook even voorstellen

ik ben wesly, 23 jaar woonachtig te limburg belgië
opgegroeid met het merk, mijn vader kreeg zijn eerste peugeot (504) van zijn vader en heeft sindsdien altijd peugeot gereden
wij zijn een echte peugeot famillie
vader rijdt in een 406 coupé, moeder in een 205 carbio cj met gti kit, zusje in een 405 vendôme, en ik zelf heb als dagelijkse wagen een 406 1.8 SV en ben ook een 205 cti aan het restaureren

vr mij als het peugeot heet dan boeit het mij, van koffiemolen tot wagen 8) , het mogen standaard peugeots zijn, lichtjes getunede, oldies of race wagens...

wat fotos van mijn 406

de wagen is wss tot grote spijt van somigen wat verlaagd en voorzien van andere velgen, vooraan heb ik een chroom latje geplaatst onder de grille van de laatste 406-en en heb ik de zwarte stootlijst laten doorlopen
achteraan heb ik een sierstukje op de uitlaat gelast van een 306 gti

http://img70.imageshack.us/img70/1436/grotefotojmxpp7ih8zv.jpg
http://users.skynet.be/fb400450/tongeren014.JPG

Afbeelding

mijn 205je is nog in een vroege stage van restauratie...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

net als de 406 heb ik mijn 205je wel wat verlaagd en voorzien van andere wielen, maar de standaart wieletjes zijn nooit ver weg hoor, ik ben nu jong maar ooit op mijn oude dag zet ik hem volledig terug origineel :D

Afbeelding
heb ook een motorkap van een automaat erop liggen, en een embleemloos grilletje, bumper was stuk en heb ik ook lichtjes aangepast
Afbeelding

en dan tenslotte een fototje van de allereerste testrit (nadat ik hem 2 jaar ervoor had aangeschaft...) en het is een plezier om mee te rijden :mrgreen:

Afbeelding

ik zit al een paar jaar op het forum hier maar het is meestal beperkt gebleven tot enkel lezen, maar kon het niet laten om ook eventjes mijn wagentjes hier te posten

mvg wesly
PUG(z)OT
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 15 feb 2006, 19:29
Woonplaats: lummen (belgie)

Berichtdoor Dedonax » 08 mei 2006, 20:11

Dag mooie jongen :lol: :lol: :lol:

Btw, waarom gene foto van dien super 305 ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

groeten,

tot in St-Job

ikke 8)
I used to be conceited, but now, I'm absolutely perfect Afbeelding
Avatar gebruiker
Dedonax
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 15 apr 2005, 19:58
Woonplaats: Bocholt (B)

Berichtdoor PUG(z)OT » 08 mei 2006, 20:18

aah menne aller eerste peugeot :oops: zou k die hier durven posten?

hier een foto :mrgreen:

Afbeelding

wat kan ik zeggen, twas een rotte diesel, diende om in de wei te crossen toen k een jaar of 12 was :oops:

t was een 305 GLD ... niets van de elektriciteit werkte nog, BEHALVE het elektrisch schuifdak :D
PUG(z)OT
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 15 feb 2006, 19:29
Woonplaats: lummen (belgie)

Berichtdoor JT » 08 mei 2006, 21:28

Ik vind je aanpassingen aan de 406 heel geslaagd...
Waarschijnlijk zien we je ook in StJob??
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 09 mei 2006, 00:35

Welkom Wesley

Die 406 zier er idd wel netjes uit hoor.
Maar welke velgen komen er onder de CTI?
Als het die witte ster wielen worden mag daar wel wat meer rubber op de wielkasten lijken zo leeg :? en dat na de verlaging :shock: .

En die 305 tja AUWh dat doet pijn om er een zo toegetakeld te zien :( Maarja als hij aleen als crosser werd gebruikt zal hij ook de weg wel niet op mogen :wink:

t was een 305 GLD ... niets van de elektriciteit werkte nog, BEHALVE het elektrisch schuifdak

Al wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan :lol:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor Idranor » 10 mei 2006, 22:37

Een 305 waarvan ALLEEN nog het schuifdak werkt? :shock: Dat is de omgekeerde wereld! Ik ken alleen 305 waarvan alles werkt behalve het schuifdak! :mrgreen:

Die 406 vind ik nog best smaakvol eigenlijk en zo vaak zie je geen verlaagde 406.

Die 205 vind ik echter niet zo geslaagd. Vergelijk die witte velgen met die andere velgen op de foto iets daarboven, die zijn echt veel en veel mooier! 8) Ook de zwarte motorkap icm met de rode grill en zwarte bumper staat m.i. niet zo best. Ga je nog iets aan die voorbumper doen? Die hoort toch (deels) rood te zijn? En maak dan de grill zwart, dan wordt het wel wat! :wink:

En natuurlijk: welkom! :wink:
305 SRDT (en nog wat andere eighties verantwoorde automobielen)

The 305 is still alive!
Avatar gebruiker
Idranor
 
Berichten: 2740
Geregistreerd: 05 sep 2005, 08:40
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 11 mei 2006, 00:04

Idranor schreef
Een 305 waarvan ALLEEN nog het schuifdak werkt? Dat is de omgekeerde wereld! Ik ken alleen 305 waarvan alles werkt behalve het schuifdak!



En mijn SR dan schuifdak werkt perfect en word nu dagelijks meermaal gebruikt 8)

En de GL had net als de SR geen Electrische ramen voor of centrale vergrendeling.
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor PUG(z)OT » 13 mei 2006, 11:50

@ JT uiteraard zie je mij in sintjob, ik ben smorgens al om 9 uur daar om alles in orde te zette :D

de witte velgen (16 duim met een 195/40 band) op de cti zijn maar tijdelijk totdat mijn PLS Le Mans velgen zijn gerestaureerd, dit zijn 15ers, maar de 14er CTI velgen worden ook nog wel eens tot in de puntjes int nieuw gezet

over die zwarte motorkap, ja die moet net zoals de hele 205 nog gespoten worden en ontdaan van alle oneffenheden, de bumper op de laatste foto is maar een tijdelijke oplossing om een testritje te doen, de wagen is nl nog steeds niet ingeschreven

kleur wordt ongetwijfel de originele rode kleur 8)

en de 305, ja wat daar allemaal mis mee was, gaten in de bodem,om over het plaatwerk nog maar te zwijgen, alle draden waren geoxideerd, het schuifdak werkte eerst ook niet maar nadat we een schroevendraaier achter het paneeltje hadden gestoken werkte dat weer perfect...nooit gekeken waarom :mrgreen: gewoon blij dat t werkte :lol:

k vond(en vind nu nog) de 305 een knappe wagen...

merci vr de toffe comentz
grtz wesly
PUG(z)OT
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 15 feb 2006, 19:29
Woonplaats: lummen (belgie)

Berichtdoor Evert G.D » 14 mei 2006, 23:31

Amaay, da's een hele mooie 406, echt smaakvol getuned! :D En dat terwijl ik toch voornamelijk van originele wagens houd. Zeer geslaagd! :wink:

Ennehhh...die 305 is wat minder smaakvol, maar allez, voor een crosser... :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor ZEN » 18 mei 2006, 21:04

Welkom beste Vlaming(en)!


Maar zal 't gaan, ja? Ne 406 zo verminken! :evil:



Die 305 is gewoon mooi van lelijkheid, ongelooflijk stoer! :roll:


Even over het schuifdak, ik zal dan wel (net als in mijn lease auto) een after market schuifdak hebben, maar dit handbediende dak werkt perfect! :wink:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor PUG(z)OT » 20 mei 2006, 12:14

305 was op dat moment 14 jaar oud...dus had helemaal geen waarde

enja tis maar wat je verminken noemt he :D in de winter schroef ik de 4-6 omhoog en staat ie op originele 15 duims wielen, dan zie je het verschil niet met een andere 406 :mrgreen:

foto van m'n motor met LPI

Afbeelding

mvg wesly
PUG(z)OT
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 15 feb 2006, 19:29
Woonplaats: lummen (belgie)


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten