Pakkingen cylinderbussen

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Pakkingen cylinderbussen

Berichtdoor Koeneke » 31 mei 2016, 12:01

Ik zoek dringend (liefst gisteren :lol: ) voor mijn 304S cabrio met XL5S motor (niet de originele XL3S) de pakkingen die onder de losse cylinderbussen komen, deze zaten niet in de pakkingkit. Iemand die ze heeft liggen of weet waar ik ze kan krijgen?
Koeneke
 
Berichten: 235
Geregistreerd: 09 dec 2014, 05:34
Woonplaats: Vosselaar, België

Re: Pakkingen cylinderbussen

Berichtdoor sander203 » 31 mei 2016, 21:16

ik zou nog wat restanten moeten hebben van de pakkingen die ik destijds heb gebruikt bij revisie van mijn XL5S. Papieren pakkingen of koper?
Heb je al gemeten? Het komt vreselijk krap
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis

Re: Pakkingen cylinderbussen

Berichtdoor Koeneke » 01 jun 2016, 04:21

Sander,
het zijn de pakkingen die onder de bussen moeten komen, zijn deze in papier of koper... ik weet het niet. We hebben nog niet gemeten maar weet jij de waardes/maten die het mag/moet hebben? Of moeten we eerst meten en dan zien welke we nodig hebben? Volgens mijn maat die de motor aan het reviseren is heeft hij deze pakkingen echt wel nodig anders komt hij in de problemen met lekkages als de kop er terug op moet... Kleppen zijn al vervangen en kop is terug gevlakt maar bij de pakking kit zaten deze niet bij... :( Ik zou heel blij zijn moest iemand ze nog hebben...
Koeneke
 
Berichten: 235
Geregistreerd: 09 dec 2014, 05:34
Woonplaats: Vosselaar, België

Re: Pakkingen cylinderbussen

Berichtdoor Koeneke » 06 jun 2016, 15:45

Echt niemand die een set pakkingen heeft liggen of weet waar ze nog te krijgen zijn??? Na 2 weken zoeken heb ik nog niks gevonden... :(
Koeneke
 
Berichten: 235
Geregistreerd: 09 dec 2014, 05:34
Woonplaats: Vosselaar, België

Re: Pakkingen cylinderbussen

Berichtdoor Koeneke » 08 jun 2016, 02:52

Gevonden!!! Bij Der Fränzose waren ze nog te krijgen. Nu nog wachten tot ze worden geleverd. :mrgreen:
Koeneke
 
Berichten: 235
Geregistreerd: 09 dec 2014, 05:34
Woonplaats: Vosselaar, België


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten