Gezocht: Ruit voor J7, en spiegels

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Gezocht: Ruit voor J7, en spiegels

Berichtdoor Crowdsurfer » 11 aug 2008, 19:31

De ruit van de schuifdeur rechts in het midden (dus naar de bagageruimte) van mijn J7 is ingegooid, dus ben ik op zoek naar een nieuwe. Bouwjaar 1979.

Als je er een hebt, mail me even of bel 06 51840443

Ben tevens nog op zoek naar buitenspiegels (rechts spiegeltje zelf, links de kunstof houder waarmee hij op het ijzer wordt gemonteerd.)

Alvast veel dank!
Groeten Jeroen
Avatar gebruiker
Crowdsurfer
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 11 aug 2008, 17:24
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeetje » 11 aug 2008, 19:54

Die ruit in de schuifdeur rechts is niet standaard. Vaak zijn die er later ingezet, waarbij verschillende maatvoeringen zijn gevoerd (net wat de dealer had liggen).

Je kunt ze op maat laten maken bij Carglass. Is niet eens zo idioot duur.
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Carglass

Berichtdoor Crowdsurfer » 11 aug 2008, 20:45

Das grappig,

Net afgelopen zaterdag bij carglass geweest, na 3 keer aan de telefoon gehad te hebben ik daar langs om de boel op te laten meten, zeiden ze daar dat ie liever had dat ik op de sloop een ruitje ging zoeken, omdat hij bang was dat als ie er een op maat zou maken het wel eens net mis zou kunnen zijn.

Hij liet in het midden voor wie de extra kosten zouden zijn, maar wilde me eigenlijk niet graag van dienst zijn. Ik was wel teleurgesteld en had haast, dus ben maar weer vertrokken. Anyway, heb via dit forum inmiddels afgesproken om een ruitje te bemachtigen. Die krijg ik later deze week. Misschien heb ik mazzel en is het de juiste maar, anders toch maar weer eens naar carglass. (50-80 euro hadden ze me over de telefoon gezegd)
Avatar gebruiker
Crowdsurfer
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 11 aug 2008, 17:24
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeetje » 11 aug 2008, 20:59

Je kunt dat ruitje ook zelf opmeten en dan bij de plaatselijke plasticboer een plaatje van 5mm dik polycarbonaat(wordt ook wel Lexan genoemd) halen. Dat kun je gemakkelijk zelf op maat zagen, is krasvast en dat krijg je niet zomaar stuk!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Carglass

Berichtdoor chr. » 11 aug 2008, 21:06

Crowdsurfer schreef:Das grappig,

Net afgelopen zaterdag bij carglass geweest, na 3 keer aan de telefoon gehad te hebben ik daar langs om de boel op te laten meten, zeiden ze daar dat ie liever had dat ik op de sloop een ruitje ging zoeken, omdat hij bang was dat als ie er een op maat zou maken het wel eens net mis zou kunnen zijn.

Hij liet in het midden voor wie de extra kosten zouden zijn, maar wilde me eigenlijk niet graag van dienst zijn. Ik was wel teleurgesteld en had haast, dus ben maar weer vertrokken. Anyway, heb via dit forum inmiddels afgesproken om een ruitje te bemachtigen. Die krijg ik later deze week. Misschien heb ik mazzel en is het de juiste maar, anders toch maar weer eens naar carglass. (50-80 euro hadden ze me over de telefoon gezegd)



zijn toch wel meer glasbedrijven.
vindt cg. nou niet zo goed met zijn service :twisted:
Peugeot 304 S cabriolet
Afbeelding

Afbeelding
Peugeot; Conçue pour coller à la route.
Avatar gebruiker
chr.
 
Berichten: 2262
Geregistreerd: 14 aug 2004, 23:32
Woonplaats: iets onder het NAP.


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten