Kachelmotor 405 Phase II met airco

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kachelmotor 405 Phase II met airco

Berichtdoor beeperhorrie » 07 jan 2017, 19:39

Tja het onderwerp zegt het al; ik zoek een Kachelmotor voor mijn Peug 405 Phase II met airco.
Peugeot nummer: 6441 G5
Zijn ook gebruikt in de 406 Phase I met airco.

Deze zit er nu in:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Kachelmotor 405 Phase II met airco

Berichtdoor beeperhorrie » 10 jan 2017, 20:16

Vandaag twee gevonden. €75,- en €80,- beetje absurd veel in vergelijking met eentje voor gebruik zonder airco. Die zijn overal zo €30,-
Voor €130,- heb je een nieuwe hier in Nederland. Als een gebruikte meer dan de helft kost van een nieuwe die ook nog eens twee jaar garantie heeft is de keus niet moeilijk. Dan heb ik toch iets van 'stik maar in je ouwe troep'.

Maar goed zoeken kan ik en doe ik. En dan vind je in Polen (waar de 405 ook is gebouwd en ook een populaire wagen is - meer dan hier momenteel) een leverancier die ook naar Nederland verstuurt. Prijs omgerekend: nog geen zeventig euro inclusief verzenden + 24 maanden garantie.

Afbeelding

Ik ben echt wel voorstander van het hergebruiken van onderdelen van auto's maar als sloperijen en semiprofs prijzen gaan hanteren die in mijn optiek duidelijk parasiteren op de markt dan raak je logischer wijs je klanten kwijt. Want een volgende keer dat ik wat nodig heb kijk ik niet eens meer bij genoemde bedrijven daar ik er van uit ga dat ik weer afgezet ga worden. Recht evenredig zal ik ook anderen niet meer daar naar toe adviseren.
Let wel; dit gaat niet over bedrijven waar ik normaal kom (en dat is door heel Nederland). Geen van mijn 'vaste' adressen had de kachelmotor liggen. Bij twee daarvan konden ze me wel een prijs noemen als ze hem zouden binnen krijgen en die was voor beiden met vier tientjes zeer redelijk te noemen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten