J7 2.0 benzine motor onderdelen

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

J7 2.0 benzine motor onderdelen

Berichtdoor Dickvanderwal » 13 feb 2017, 16:50

Hallo voor mijn J7 zoek ik voor een 2.0 benzine wat onderdelen zoals verdelerkap ,bougies (welke zijn het beste)
Rotor en kabels .
Ook een krukas poelie deze is bij de vorige eigenaar kwijtgeraakt.
Heb je wat liggen of weet je een goed adres mail me svp je mag ook bellen natuurlijk op 0653476785
Motor nr is x 4695532 x 1971cc
Dickvanderwal
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 23 nov 2016, 15:32

Re: J7 2.0 benzine motor onderdelen

Berichtdoor JeroenMann » 17 feb 2017, 11:39

Hoi Dick, mijn zwager heeft een garagebedrijf en die kon heel veel onderdelen nog gewoon bestellen voor onze J7 (ook 2.0 benzine).
Heb je bij je locale garage al geprobeerd? Anders kan ik wel even navragen waar hij bestelt.
Groeten, Jeroen
Dickvanderwal schreef:Hallo voor mijn J7 zoek ik voor een 2.0 benzine wat onderdelen zoals verdelerkap ,bougies (welke zijn het beste)
Rotor en kabels .
Ook een krukas poelie deze is bij de vorige eigenaar kwijtgeraakt.
Heb je wat liggen of weet je een goed adres mail me svp je mag ook bellen natuurlijk op 0653476785
Motor nr is x 4695532 x 1971cc
Avatar gebruiker
JeroenMann
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 05 okt 2016, 22:30
Woonplaats: Houten

Re: J7 2.0 benzine motor onderdelen

Berichtdoor peugeotontsteking » 16 apr 2017, 13:37

Hallo Dick, ook voor de J7 heb ik voor de ontsteking alle nieuwe benodigdheden in huis, zoals verdeelkap, rotor, contactpuntset en condensator.
Deze onderdelen zijn van de hoogste kwaliteit en zijn N.O.S. onderdelen (New Old Stock) en zijn eigenlijk niet te vergelijken met het spul dat je tegenwoordig nog kan bestellen dat vaak door 2de keus fabrikanten gemaakt wordt.
Stuur mij maar een pb bij interesse. Desgewenst kun je bij mij in Herwijnen 7 dagen per week terecht.
Oh ja, ik heb ook nog het enige echte officiele franstalige werkplaatsboek voor de J7 te koop, vrijwel in nieuwstaat en compleet.
Voor de andere lezers zeker ook interessant: ontstekingsdelen vanaf 1930 tot ongeveer 1978 voor alle merken.
peugeotontsteking
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 29 maart 2016, 11:53


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten