Software Update CD/DVD en de rolhoes

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Software Update CD/DVD en de rolhoes

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 18 jul 2020, 15:31

Hallo,

Ik ben opzoek naar de meest recente versies van de software en navtech navigatie geschikt voor de Peugeot 307 SW met Telematica en kleuren display boordcomputer.
Heeft iemand die en zou je er misschien een ISO of IMG bestand van kunnen maken en deze toe mailen waarna ik hem kan branden? (weet u niet hoe dit werkt? Google even mijn gebruikersnaam dan helpen we wel even op afstand) Mijn dank is groot.

Tevens ben ik nog zoekende naar een hoedenplank, het liefst origineel en zonder speaker gaten aka in een goede staat.

Met vriendelijke groet,


Alex
Laatst bijgewerkt door EasyComp Zeeland op 19 jul 2020, 23:39, in totaal 1 keer bewerkt.
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de hoedenplank

Berichtdoor Doornekamp33 » 18 jul 2020, 18:29

Dat is een RT3 volgens mij, laatste is uit mijn hoofd 2016 die uitgekomen is, zwaar verouderd.
Met Google is die wel te vinden, maar als je hem.op een CD brand, op een lage snelheid branden, RT's zijn nogal kieskeurig.
Doornekamp33
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 12 aug 2018, 23:27

Re: Software Update CD/DVD en de hoedenplank

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 19 jul 2020, 21:03

Ik denk dat het nog ouder is zelfs dit heb ik nu;

Afbeelding
Afbeelding

Natuurlijk heb ik van mijn originele CD een ISO gemaakt, voor diegene die hem willen hebben versie 350;
https://easycompzeeland.nl/media/2020/07/Peugeot307SW-2004-Telematica-Navtech.zip

Ik zoek dus een nieuwere versie :-)
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de hoedenplank

Berichtdoor Doornekamp33 » 19 jul 2020, 21:32

Mooie RT3, met hoop ik Software versie 5.5d er in, anders moet je die ook nog even zoeken, anders werken de kaarten niet meer heb ik begrepen.

En lees ik nu, maar je zoekt een hoedenplank, succes maar een SW heeft een rolhoes, veel makkelijker tenzij je er speakers in wilt bouwen.
Doornekamp33
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 12 aug 2018, 23:27

Re: Software Update CD/DVD en de rolhoes (kofferbak)

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 19 jul 2020, 23:39

Mijn kaarten werken prima, ik heb de navtec disk van 2013/2014, alleen de software van mijn boordcomputer kan wel een update gebruiken.
Een jammerlijke misfunctie anno nu is;

Ik heb in mijn dashboard kastje een composite aansluiting, voor een dashcam. Een hele mooie functie alleen wel jammer want niet goed te gebruiken als AUX.
Op dit moment een tulp naar jack 1.3 mm aangesloten en die in mijn telefoon. Nu denk je mooi camera functie inschakelen en muziek luisteren, ja dat klopt maar... Dan heeft de boordcomputer zoiets van dit kost me zoveel processing power dat ik lekker niets anders meer kan... Weg navigatie en andere functies.
Niet heel handig en ook wel te begrijpen want in 2004 was dit stukje techniek nog echt het nieuwste van het nieuwste (misschien wel een voorloper). Dus ben allang blij dat het gewoon allemaal werkt afgezien van mijn CD wisselaar...

Aah een rol hoes dan zoek ik die bijdeze>>> Zal even de titel aanpassen <<<
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de hoedenplank

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 19 jul 2020, 23:54

Doornekamp33 schreef:Mooie RT3, met hoop ik Software versie 5.5d er in, anders moet je die ook nog even zoeken, anders werken de kaarten niet meer heb ik begrepen.

En lees ik nu, maar je zoekt een hoedenplank, succes maar een SW heeft een rolhoes, veel makkelijker tenzij je er speakers in wilt bouwen.

Zou je me eens wat google term suggesties kunnen gooien?

NVM; Busted: https://www.307forum.nl/viewtopic.php?t=6754 het laatste bericht komt me wel van een bekende gebruiker voor...

Alleen de link naar de site met de bestanden is helaas niet meer beschikbaar.
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de rolhoes

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 21 jul 2020, 10:09

Hallo mensen,

Ik heb de nieuwste versie gevonden en hoera de originele CD is nog te bestellen bij uw Peugeot dealer en via hun Centrale magazijn.
Dit is het productnummer: 6563SY en de prijs van de CD is 29.95 (weet niet of dit inclusief of exclusief btw is).

Gegroet,
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de rolhoes

Berichtdoor Doornekamp33 » 21 jul 2020, 11:43

Mooi dat het gelukt is.

Bij de dealer heb je dan zeker alleen benelux of NL, de volledige set kost volgens mij 169 euro.

En die gebruiker in die link, geen idee nooit gezien.[WINKING FACE]
Doornekamp33
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 12 aug 2018, 23:27

Re: Software Update CD/DVD en de rolhoes

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 21 jul 2020, 12:37

Is dat forum toevallig overgegaan op een andere URL of gewoon gestopt dat daar genoemd word?
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20

Re: Software Update CD/DVD en de rolhoes

Berichtdoor EasyComp Zeeland » 21 jul 2020, 21:53

Hey,

Ik ben er achter dat die site eurovan2.com nu .de is ik heb een account aangemaakt maar k krijg geen bevestigingsmail van die site. Zou jij misschien de moeite willen doen om de versie voor mij te downloaden? En even te mailen naar (Zie PM).

Ik zou er erg gehoplen mee zijn.

Met vriendelijke groet,
Alex
EasyComp Zeeland
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 18 jul 2020, 15:20


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten