prachtige 404 op Autoscout te koop in Belgie

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

prachtige 404 op Autoscout te koop in Belgie

Berichtdoor vreugden » 30 aug 2006, 20:18

Kijk eens naar deze link, waarlijk een mooie 404 die te koop staat in Gent.
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.as ... zjdrurkmpu

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Berichtdoor Mockenrue » 31 aug 2006, 00:01

Stevige prijs, maar wel mooi.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2744
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor Jeetje » 31 aug 2006, 08:53

Hoezo stevige prijs? Kwaliteit kost nou eenmaal geld...

Als je een minder exemplaar voor minder koopt, maar je moet daar vervolgens aan moet gaan (laten) spuiten en verbeteren, ben je al snel meer kwijt.

Bovendien vind ik Peugeot in de klassiekermarkt sterk ondergewaardeerd en het zou me niet verbazen als ook de prijzen van klassieke Peugeots zou gaan aantrekken.

Het is toch van de zotte dat bijvoorbeeld voor een goede/nette Estafette, HY (en zeker een VW T1) meer dan het dubbele wordt betaald dan voor een J7. En dat geldt bijvoorbeeld ook voor een 404 in vergelijking met -bijvoorbeeld een DS.
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor vreugden » 31 aug 2006, 11:05

De auto is inderdaad stevig geprijst maar aan de andere kant: zo te zien perfecte staat, weinig kilometers en als je er nog wat kunt afpraten, kun je volgens mij er een goede koop aan hebben.
Zag pas in Rosmalen een 404 break, omgebouwd als ambulance, prijs 7250,-- euro. Vond het de auto wel waard. Soms zie je zulke mooie exemplaren en daar moet je dan wel wat voor neertellen.

En ook ik verbaas me weleens over prijzen van oldtimers. De 404 is niet echt duur als je het vergelijkt met andere modellen. Zoals Jeetje ook stelt, een DS is 2 tot 3 keer zo duur als een 404, de verhouding is enigszins zoek. Kwestie van vraag en aanbod ongetwijfeld maar toch.....
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Berichtdoor niek-a'dam » 01 sep 2006, 07:49

Een jaar of wat geleden had ik mijn witte 404 uit 1973(orginele ned.auto)te koop gezet.

Was toen 2 jaar geleden gerestaureerd,professioneel overgespoten.e.d.
Kortom een"nieuwe"auto,maar ik kreeg er bedragen voor geboden,daar krijg je,bij wijze van spreken,nog geen eens een fiets voor!!!
Ik vroeg er +- 4800 e. voor.
Aangezien ik niet zoveel tijd heb,om allerlei "belangstellenden(=zeurpieten)"te ontvangen,heb ik de verkoop toen stop gezet,en de 404 in de opslag opgeslagen.maar dat de 404 ondergewaardeerd word,dat is zeker.mMaar goed,misschien komen er betere tijden..........
niek-a'dam
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 18 jul 2006, 19:55


Keer terug naar 404

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten