PRV V6 bijeenkomst

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor PRV205 » 24 apr 2014, 20:53

http://www.douvrin.eu/2014event.html

Voor de V6 rijders onder ons.
Dit jaar komt de Alpine V6 Club ook. DeLorean is er ook .
Peugeot toch ook weer?

Tot ziens !
PRV205
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 28 dec 2012, 19:18

Re: PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor FNL » 08 mei 2014, 17:12

Uiteraard zijn de Peugeot V6 modellen daar weer aanwezig. Alleen en uiteraard ook in clubverband met de PCN. Zoals ook in 2013.
"a splended time is quaranteed for all"
Avatar gebruiker
FNL
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 13 apr 2006, 22:45
Woonplaats: Hasselt

Re: PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor Remco504coupe » 08 mei 2014, 21:39

De foto's van de 4 cilinders 504 cabrio en break staan nog steeds onterecht op die site..
Ook bouwjaren van de 504 c/c kloppen niet.
Heb ze hier reeds 2x over gemaild, maar de fout herstellen of een antwoord sturen is schijnbaar te veel gevraagd.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: PRV V6 bijeenkomst: AFGELAST

Berichtdoor Harrie » 24 mei 2014, 23:07

helaas, zeer weinig inschrijvingen...
dit evenement is vanwege die reden afgelast... :cry:

( bedankt @ Weekers :evil: :evil: :evil: )
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor joospeugeot » 25 mei 2014, 16:03

ik had er een mail heen gestuurd of ze ook aan de evenementen regeling voldeden, dan mag je er ook met geschorste auto's heen (en terug) rijden.
maar never nooit een reactie terug gekregen :?
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor jan-03 » 29 mei 2014, 16:41

Ik zag de meeting ook nog op de aph site staan. Met de vermelding dat er in de lion meer over geschreven word..
De link bovenaan deze topic geeft aan dat de meeting is afgelast...
Dat is zwaar balen... @ Harrie.. De opvolger van Weekers lijkt geen verbetering...
Aan de ene kant willen ze het millieu ontzien door onze klassiekers in de ban te doen..( wat onzin is)..
Aan de andere kant moeten we allemaal regelmatig een nieuwe auto kopen... Hoe millieu vriendelijk is dat..
Deze week was hiervoor in de straat een onderzoek d.m.v grondboringen.. Handmatig met opzetstukken..
Maar de landrover waar ze hun spullen in hebben is gedateerd en heeft ruim 400.000 op de teller.. De motor liep maar geen pluimpje te bekennen..
De chauffeur hekelde ook het onzinnige gedrag van onze beleidsmakers..
Ikzelf ben bijna opgepakt omdat ik de grond bij mij thuis handmatig met de schop wilde omzetten om alle rotzooi eruit te halen wat ik visueel tegen kom.
Dit mag niet.. Als ik het wel doe word ik opgepakt vanwege millieu delict... Het laten doen is onbetaalbaar en onzinnig..
Ik heb een prijs gevraagd en ook hoe het word gedaan... Op dezelfde manier als ik het doe, alleen hebben de mannen een douche bij de weg staan...
Dit is het enigste verschil.. En ja zij hebben een vergunning.. Die heb ik niet maar ik heb wel een douche..
Dus word ik verplicht alles af te dekken en de rotzooi te laten zitten...
Dat heb ik dus niet gedaan.. Ik heb alle rotzooi er gewoon uit gehaald zoals ik van plan was..
De onzinnigheid van de regelgeving in Nederland loopt de spuigaten uit....
Nu valt dit mooie evenement weer in het water zoals het nu lijkt omdat er een paar mensen hun zin willen doordrijven..
Hopelijk lukt het toch om genoeg gegadigden te krijgen.. Desnoods maar allemaal zonder kenteken om een statement te maken...
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: PRV V6 bijeenkomst

Berichtdoor Martijn » 29 mei 2014, 16:45

De Belastingdienst heeft aangegeven dat de evenementenregeling binnenkort op de schop gaat. Zal er wel niet beter van worden, waarschijnlijk gewoon afgeschaft !
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten