11 september: 75 jaar Peugeot 201

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Leuk!!

Berichtdoor Evert G.D » 15 sep 2004, 17:44

Wie er niet bij is geweest, heeft echt iets gemist!! Wij vonden 't wel apart om bijna langs ons huis te komen tijdens de rit!! Voor ons was 't iig wel heel bekend, maar dat is juist ook wel 's leuk. En die Peugeot 201 X Racer was wat mij betreft de a.b.s.o.l.u.t.e. topper van het evenement, die zou 'k nog wel 's willen hebben!!! (droom, droom, droom....hoe win je de Postcodeloterij...??)

Heerlijk met de 504 gereden trouwens. Blij dat 'ie weer 'en route' is!! Al had ik toch eigenlijk wel een beetje spijt dat ik de 403 niet had meegenomen had, er was namelijk geen enkele 403 te bekennen!!! :twisted: Waar zijn de 403-rijders (behalve ik dan in m'n 504...??) Wakker worden! :roll: Of zijn we niet trots op 'ons' type. Volgend jaar wordt 'ie 50, dan moet er toch een groot feest komen met 403 403-en????? :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Laatste evenement...

Berichtdoor Evert G.D » 20 okt 2004, 13:04

Voor degenen die 'ons' kennen als 'Evert en Tiny' is het misschien een schok, maar '75 jaar Peugeot 201' is voor mij een zeer memorabel evenement. Het was namelijk het laatste Peugeotevenement waaraan wij beiden deelnamen. Een saillant détail is dat het op onze trouwdag viel (11 september).

De reden van bovenstaande is duidelijk: Tiny en ik zijn sinds enige tijd uit elkaar. Lijkt me voor sommige forumgebruikers wel nuttig om te weten, na zoveel jaren kenden veel mensen in de 'Peugeotsfeer' ons als stel die beiden enthousiast met de Peugeothobby bezig waren. Dat we uit elkaar zijn was dus ook de reden dat ik op het APH Magazijnevenement alleen met m'n zoontje Etienne deelnam, wat bij sommigen de nodige vragen opriep, waar ik toen nog niet definitief op kon antwoorden.

Mijn (mail)adres en telefoonnummer zijn hetzelfde gebleven.

We hopen op betere tijden en ook in de toekomst ben ik zoveel mogelijk bij evenementen, want ik wil blijven rijden met m'n oude Peugeots.

Grtz!
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten