Technisch evenement 18 juni bij Wim van Boekel

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Berichtdoor rovado » 20 jun 2005, 16:06

Bedankt allemaal voor de gezelligheid en de nuttige informatie!

Zeker voor herhaling vatbaar lijkt mij.

Stijn, jammer dat ik je sleutelcursus gemist heb, dat zal vast en zeker interessant geweest zijn. Ik heb eens naar je foto's van je 404 gekeken en het ziet ernaaruit dat je het allemaal erg goed aanpakt :wink:

Ik zal vanavond nog wel enkele foto's plaatsen die nog een toegevoegde waardekunnen hebben.

Vectorix ( Kees) als je mij een mailadres toestuurt, dan kan ik je nog een paar leuke foto's mailen, oa van als we onderweg zijn.

We vonden het gezellig op de campng, met dank aan Antoine, Astrid en Kees.

Rogier
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor corjan » 20 jun 2005, 19:09

Zo te lezen was het een fantastische dag bij Wim!!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, de moeder van mijn vriendin is afgelopen donderdag overleden. Ik ben dit weekend bij de familie gebleven om hen te steunen. Ik hoop dat in de toekomst nogmaals zo'n evenement wordt georganiseerd.

Groeten Corjan
corjan
 
Berichten: 131
Geregistreerd: 15 aug 2004, 21:05

Berichtdoor Peu204 » 21 jun 2005, 23:43

Het was een prima dag.

Een aantal klussen kunnen verrichten. Kleppendeksel nagelopen, raammechanisme LA vervangen, binnenkant van de LA deur behandeld (en lekker gesmeerd) en het luchtfilter gereinigd.

Het is toch wel fijn dat er op zo'n dag genoeg mensen zijn om tips te geven en die een handje helpen. In ieder geval voor mij.

Dank aan het plaatwerkteam voor de tips en het snufje zinkspray.
Dank aan Wim's klussenman (ook ik vergeet wel eens een naam) voor de hulp met het raammechaniek en het kleppendeksel.

Afsluitend een gezellig en prima etentje........wat wil je nog meer.

Op de terugweg nog wat gespeeld met de Solex gaskleppen en verbaasd over de wegliging van het franse Erka bagegawagentje bij ietswat hogere snelheden.

In een oud frans garantie- en instructieboelje staat het karretje overigens afgebeeld achter een 404!!!

Voor herhaling vatbaar en wat mij betreft gecombineerd met kamperen (kan ik wat in het karretje doen).

Gr.

Henri

PS

De 204 is niet verkeerd en leuk, de 307 is modern, nieuwe techniek, veilig, een prettige auto............maar het prettigst is de 504.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten