Mishandeling!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Mishandeling!

Berichtdoor wowo » 01 maart 2005, 00:38

http://www.madle.org/dcaruna504.htm

Zo erg heb ik ze nooit gezien, waarom heeft de e**kel niet een Capri oid gekocht?
Afbeelding
Afbeelding
Wouter
--
Peugeotloos
wowo
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeetje » 01 maart 2005, 01:24

De achterkant vind ik mooi; heeft zelfs wat Italiaanse schoonheid over zich. Het zijaanzicht heeft ook wel wat. De voorkant kan me niet bekoren vanwege die rare grille. Al met al vind ik deze auto niet gek...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor knutsul » 01 maart 2005, 14:00

Beledigend, koop dan een fiat of alfa ofzo.

Nee, niet mijn smaak :?
Peugeot monteur 406 1.8 16V Break 1999
Avatar gebruiker
knutsul
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 29 nov 2004, 22:04
Woonplaats: Gilze

Berichtdoor deVreugd » 01 maart 2005, 14:57

Snap ook niet echt waarom je met dit resultaat voor ogen een peugeot als uitgangspunt neemt.. :?:
deVreugd
 
Berichten: 465
Geregistreerd: 28 mei 2004, 15:48
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Mark » 01 maart 2005, 22:04

Achterlichten zijn Ferrari of Fiat Dino o.i.d.?
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Le Lion » 02 maart 2005, 22:18

Muahahahahaha...

Wat suf.
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21

Berichtdoor Tom » 25 maart 2005, 14:19

Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.

Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)

Ik vraag me af of er een coupe of een cabrio hiervoor (mis/ge)bruikt is?
Wie denkt dit te weten/zien?
504 Berline 1971 injection automatique
Avatar gebruiker
Tom
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 04 aug 2004, 17:41
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor wowo » 25 maart 2005, 14:27

Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.

Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)

Ik vraag me af of er een coupe of een cabrio hiervoor (mis/ge)bruikt is?
Wie denkt dit te weten/zien?


De rest van de foto's staat onder deze link; http://www.madle.org/dcaruna504.htm
Daar staat oa; Das Auto wurde von Caruna auf Basis des 504 Cabriolets aufgebaut, für Herrn Comolli

Ik denk/hoop dat meneer Comolli er maar 1 heeft laten bouwen ;-)
Wouter
--
Peugeotloos
wowo
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeetje » 25 maart 2005, 17:03

En toch vind ik het geen lelijke auto! Je moet weten dat een 504 als basis heeft gediend, want anders zie je dat er niet meer in. De auto heeft naar mijn mening toch echt een eigen identiteit gekregen.

Ik vind de lijn(en) wel geslaagd...

Afbeelding
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor wowo » 25 maart 2005, 17:46

Jeetje schreef:En toch vind ik het geen lelijke auto! Je moet weten dat een 504 als basis heeft gediend, want anders zie je dat er niet meer in. De auto heeft naar mijn mening toch echt een eigen identiteit gekregen.

Ik vind de lijn(en) wel geslaagd...


Ik niet, maaaarrrrr, ik moet zeggen dat ik het toch niet zonde of mishandeling kan noemen. Zou iemand nu een 504 zo ombouwen dan zou ik gaan grommen maar ervan uitgaande dat dit destijds met een nieuwe is gedaan is het eigenlijk wel een leuk project.
Laatst bijgewerkt door wowo op 31 maart 2005, 09:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Wouter
--
Peugeotloos
wowo
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor wowo » 25 maart 2005, 17:56

wowo schreef:Ik denk/hoop dat meneer Comolli er maar 1 heeft laten bouwen ;-)


Krijg nou wat, zoek ik voor een ander topic in m'n 504 boek kom ik ook deze weer tegen. Blijkbaar is de bouwer geinspireerd geweest door de Porsche 914.
Wouter
--
Peugeotloos
wowo
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Le Franx » 30 maart 2005, 16:10

Ik ben er geen fan van...vind het maar een mengelmoesje van....?
er zit zelfs iets van een DeTomasso Panthera in..

Het origineel is mooier..JAMMER DUS.. :-|
Audi 80: 'Een sterk nummer' (oeps sorry)
Le Franx
 
Berichten: 62
Geregistreerd: 30 maart 2004, 15:55
Woonplaats: DB

Berichtdoor Executive » 25 okt 2005, 03:43

wowo schreef:
Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.

Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)

Ik vraag me af of er een coupe of een cabrio hiervoor (mis/ge)bruikt is?
Wie denkt dit te weten/zien?


De rest van de foto's staat onder deze link; http://www.madle.org/dcaruna504.htm
Daar staat oa; Das Auto wurde von Caruna auf Basis des 504 Cabriolets aufgebaut, für Herrn Comolli

Ik denk/hoop dat meneer Comolli er maar 1 heeft laten bouwen ;-)


Deze auto staat ook afgebeeld in het boek "la 504 de mon pere"
Avatar gebruiker
Executive
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 25 okt 2005, 02:35
Woonplaats: Driebergen

Berichtdoor Executive » 25 okt 2005, 03:45

Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.

Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)

Ik vraag me af of er een coupe of een cabrio hiervoor (mis/ge)bruikt is?
Wie denkt dit te weten/zien?


Aan de lengte van de achterklep te zien lijkt het op basis van een cabrio gedaan te zijn.
Avatar gebruiker
Executive
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 25 okt 2005, 02:35
Woonplaats: Driebergen


Keer terug naar 504

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten