gefotografeerde werkplaatshandleiding

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

gefotografeerde werkplaatshandleiding

Berichtdoor Bob & Hester » 16 maart 2005, 11:50

Ik ben afgelopen zaterdag een complete voortrein wezen halen bij iemand, ik had deze man gevraagd of hij toevallig ook een werkplaatshandleiding had, die bleek hij te hebben maar net te hebben beloofd aan iemand anders. in eerste instantie zij hij dat hij best wat foto's wilde maken van het gedeelte over het demonteren van d voortrein, toen ik kwam bleek hij heel aardig ALLES te hebben gefotografeerd!!!!!! en op cd te hebben gebrand.

nu weet ik dat sommige mensen op zoek zijn naar een werkplaatshandleiding, mocht iemand die zoeken stuur dan even een persoonlijk berichtje.....

Er is echter 1 maar!!!!!! alles staat er in behalve over de inwendige motor.... wel het uitbouwen van de motor dus en ook de bak is uitgebreid beschreven maar de motor zelf niet.....

Ik ga zondag in ieder geval naar de meeting, zou ik daar iemand zijn werkplaats handboek (het stuk over de motor (benzine voor mij)) kunnen mee nemen? dan kan ik daar een paar foto's van maken en dan heb ik het compleet.....

Ps het boek wat ik heb is in het nederlands.

PPs er was op een gegeven moment sprake van dat iemand het wilde inscannen en op het net zetten, ik kan dat zelf niet maar het matriaal stel ik natuurlijk graag ter beschikking.
Bob & Hester
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 26 okt 2004, 22:01
Woonplaats: Utrecht

Re: gefotografeerde werkplaatshandleiding

Berichtdoor Mark » 16 maart 2005, 12:00

Bob & Hester schreef:Er is echter 1 maar!!!!!! alles staat er in behalve over de inwendige motor.... wel het uitbouwen van de motor dus en ook de bak is uitgebreid beschreven maar de motor zelf niet.....

Ik ga zondag in ieder geval naar de meeting, zou ik daar iemand zijn werkplaats handboek (het stuk over de motor (benzine voor mij)) kunnen mee nemen? dan kan ik daar een paar foto's van maken en dan heb ik het compleet.....

Mooi zeg. Jos Overvliet komt zondag dacht ik ook, misschien heeft hij dat ontbrekende stukje voor jullie :?:
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Steven » 16 maart 2005, 14:19

ik heb nog een werkplaatshandboek van de J7 liggen, is gedeeltelijk in het Frans, maar het overgrote deel is in het Nederlands. Kan dit wel voor een prijsje laten kopiëren. Indien het iemand mocht interesseren stuur je maar een berichtje.
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)

Berichtdoor David » 16 maart 2005, 17:59

Ik heb een kopie van Steven en ik kan melden dat het enorm handig is. De afbeeldingen zijn duidelijk en alles is goed terug te vinden. Nogmaals bedankt Steven!!!
Een Porsche???? Nee, doe maar een camper!!!
David
 
Berichten: 55
Geregistreerd: 07 dec 2004, 13:44
Woonplaats: Delft

Berichtdoor jos overvliet » 16 maart 2005, 22:37

Ik zal de boekies mee nemen
een peugeot roest niet , maar keert terug naar de natuur en deze dan "" een peugeot beschikt over ongekende krachten maar ,god bewaar me, ik kan ze niet vinden"" """"JOS""""
jos overvliet
 
Berichten: 138
Geregistreerd: 13 jun 2004, 21:36
Woonplaats: varsselder

Berichtdoor Bob & Hester » 17 maart 2005, 04:43

Helemaal geweldig!!!!!!!!

Groetjes Bob en Hester
Bob & Hester
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 26 okt 2004, 22:01
Woonplaats: Utrecht


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten