Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Harrie schreef:er mist nog een onderdeeltje.... het glaasje over de IR-ontvanger van de centrale vergendeling..
met een lelijk gat in de voorruitbalk als resultaat.
Vandaag kwam Marcel ( Mars406) even langs en bracht mij het ontbrekende glaasje !
Marcel, nogmaals B E D A N K T !
vanmiddag even met 3M Finesse-It het blauwe kapje mooi opgepoetst, morgen monteren.
ik ben er ERG blij mee
grt, Harrie
Harrie schreef:een lang gekoesterde wijziging doorgevoerd...
bij 306 cabriolet met elektrisch bediende kap, moet de motor uit staan want de beveiliging haalt massa via
het oliedruk-contact. Het openen en sluiten van de kap is daardoor een zware belasting voor de accu.
Via het Franse 306 cabriolet-forum wist ik hoe dit te wijzigen: de massa voor de beveiliging komt na de
wijziging vanaf de handrem-schakelaar. Een draad trekken van PowerPack naar de middentunnel is redelijk
snel gedaan. Eenmaal aangesloten werkt het perfect Met draaiende motor kan nu de kap open en dicht,
en het gaat nu ook véél sneller
grt, Harrie
janbachee schreef:Oppassen dat het niet met 140 km p/u gebeurd Harrie, dan is geen cabrio meer maar een open wagen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten